تجلیل از برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و علوم‌پزشکی معرفی و تجلیل شدند.

تجلیل از برگزیدگان قرآنی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  برگزیدگان رشته‌های آشنایی با احادیث، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن و آشنایی با صحیفه سجادیه، اذان، تواشیح و حفظ ۱۵ جزء، آشنایی با سیره معصومین، پرسمان معارفی و سبک زندگی قرآنی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و علوم‌پزشکی معرفی و تجلیل شدند.

در این جشنواره که چهارشنبه شب به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، به برگزیدگان رشته‌های مختلف بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت تندیس و لوح اعطا شد.

در رشته آشنایی با احادیث اهل بیت (ع) و در گروه استادان حمیدرضا گیلاسی از دانشگاه علوم پزشکی کاشان رتبه اول، حرمت السادات دهزاد از دانشگاه علوم پزشکی تبریز رتبه دوم، سید حسین حمیدی از دانشگاه علوم پزشکی بابل رتبه سوم را کسب کرد.

همچنین در گروه کارکنان نرگس شجاعی از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، محمد دغاغله از دانشگاه علوم پزشکی اهواز و فاطمه شریفی از دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، مریم عباسی از دانشگاه علوم پزشکی اراک و فاطمه اسدی خانوکی از دانشگاه علوم پزشکی کرمان رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

فاطمه شجاعی از دانشگاه علوم پزشکی سیرجان، حمیدرضا عزیزی از دانشگاه علوم پزشکی سمنان، رویا بلوچی از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، الهام کریمی از دانشگاه علوم پزشکی زنجان و الهام براتی از دانشگاه علوم پزشکی کاشان در گروه دانشجویان رتبه‌های اول تا پنجم را از آن خود کردند.

در رشته آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم در گروه دانشجویان محدثه مصلی نژاد از دانشگاه علوم پزشکی جهرم و سید ابراهیم دریاباری از دانشگاه علوم پزشکی البرز رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و فاطمه محمدی از دانشگاه علوم پزشکی بابل و آذر مرادی از دانشگاه علوم پزشکی همدان در جایگاه‌های بعدی ایستادند.

همچنین در گروه کارکنان احد قهرمانی از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، سید محمود روح الامینی از دانشگاه علوم پزشکی کرمان، زهراسادات موسوی نیا از دانشگاه علوم پزشکی اراک، ساره ترابیان از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان رتبه اول تا چهارم را احراز کردند.

در گروه استادان فریده کاظمی از دانشگاه علوم پزشکی همدان اول شد و حافظ گودرزی از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، محبوبه سادات یوسفی از دانشگاه علوم پزشکی قم، مرضیه کارگر جهرمی از دانشگاه علوم پزشکی گراش دوم تا چهارم شدند.

در رشته آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه در گروه دانشجویان رتبه اول را فاطمه چا‍‍‍‍پاری نیا از دانشگاه علوم پزشکی اراک کسب کرد و زهره روکش از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سما تقی زاده از دانشگاه علوم پزشکی همدان دوم و سوم شدند.

همچنین در گروه کارکنان سارا درخشانی از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه رتبه اول را از آن خود کرد و فاطمه سلحشور از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، زینب کریمی تهرانی از دانشگاه علوم پزشکی کاشان و طاهره شرفیه از دانشگاه علوم پزشکی سمنان در پله‌های دوم تا چهارم ایستادند.

در گروه استادان نیز رتبه اول به حسین عماد ممتاز از دانشگاه علوم پزشکی همدان اختصاص یافت و نازیلا فرین از دانشگاه علوم پزشکی تبریز و معصومه احمدی از دانشگاه علوم پزشکی آباده دوم و سوم شدند.

نفرات برتر رشته‌های آشنایی با سیره معصومین، پرسمان معارفی و سبک زندگی قرآنی

در رشته آشنایی با سیره معصومین (ع) گروه کارکنان رتبه اول را سمیه نجفی از دانشگاه علوم پزشکی اراک کسب کرد و اکرم نوروزی از دانشگاه علوم پزشکی ایلام، سمیرا شبانی زاده از دانشگاه علوم پزشکی کاشان دوم سوم شدند.

در گروه استادان هاجر خضرایی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، صدیقه فرضی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و شهرام رفیع از دانشگاه علوم پزشکی اهواز رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و در گروه دانشجویان نیز فاطمه احمدی از دانشگاه علوم پزشکی اراک، سید محمد مسعود موسوی از دانشگاه علوم پزشکی خمین، محمدجواد نظامی وطن از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، حسین بهزاد از دانشگاه علوم پزشکی تبریز و الناز فولادی فر از دانشگاه علوم پزشکی کردستان اول تا پنجم شدند.

در بخش رشته پرسمان معارفی در گروه کارکنان رتبه اول را الهام اسکندری از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد کسب کرد و فاطمه محمدی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، فاطمه قاطعی از دانشگاه علوم پزشکی دزفول و مطهره کبیریان راد از دانشگاه علوم پزشکی سمنان در جایگاه‌های بعدی ایستادند.

در گروه استادان نیز جعفر حسن زاده از دانشگاه علوم پزشکی شیراز اول، علی معظمی گودرزی از دانشگاه علوم پزشکی لرستان دوم و طیبه راستگو از دانشگاه علوم پزشکی شیراز رتبه سوم را کسب کردند.

در گروه دانشجویان طاهره السادات حسینی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رتبه نخست و شقایق تقی زاده از دانشگاه علوم پزشکی تهران، الهام کشاورزی از دانشگاه علوم پزشکی کرمان، معصومه لطیفی پور از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و سپیده حسین زاده فهیم از دانشگاه علوم پزشکی همدان رتبه‌های بعدی را کسب کردند.

همچنین رشته سبک زندگی قرآنی گروه دانشجویان، مهدیه سلطانی محمدی از دانشگاه علوم پزشکی یزد، نغمه ابراهیمی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سجاد محمد زاده از دانشگاه علوم پزشکی کاشان، ریحانه پاینده فر از دانشگاه علوم پزشکی گناباد به ترتیب حائز رتبه شدند.

در گروه کارکنان زهرا اثنی عشری کهنوجی از دانشگاه علوم پزشکی کرمان اول، مژگان بسحاق از دانشگاه علوم پزشکی اراک دوم، بتول تیموری از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل سوم و فاطمه مجیراردکانی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز چهارم شدند.

در گروه استادان هم رتبه اول را فاطمه شفیعی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کسب کرد و زهرا خیالی از دانشگاه علوم پزشکی فسا و مریم زمانیان از دانشگاه علوم پزشکی اراک دوم و سوم شدند.

اعلام اسامی برگزیدگان بخش آوایی در رشته‌های اذان، تواشیح و حفظ ۱۵ جزء

در رشته حفظ ۱۵ جزء گروه استادان مهدی شریف زاده از دانشگاه علوم پزشکی کرمان رتبه اول و محمد رضا فصیحی پور از دانشگاه علوم پزشکی سیرجان دوم شدند.

در رشته اذان گروه دانشجویان حمید راستی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مهدی محمدی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و مبین باوفا از دانشگاه علوم پزشکی یزد رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در گروه کارکنان عمار قلی پور از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، صفی الله توفیق زاده از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و عبدالجلیل آشینه گو از دانشگاه علوم پزشکی اهواز اول تا سوم شدند و در گروه استادان جعفر پورصمدی از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، شهرام صادقی از دانشگاه علوم پزشکی کردستان و مسعود خواجه زاده از دانشگاه علوم پزشکی گراش جایگاه اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رشته تواشیح و همخوانی قرآن کریم گروه دانشجویان گروه فاطر از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گروه شهید رهنمون از دانشگاه علوم پزشکی یزد، گروه ثامن الائمه (ع) از دانشگاه علوم پزشکی آبادان رتبه اول تا سوم را کسب کردند و در گروه کارکنان گروه بقیه الله (عج) از دانشگاه علوم پزشکی آبادان و گروه الغدیر از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه اول و دوم شدند.

انتهای پیام/د.ا

برگزیدگان قرآنی در همدان تجلیل شدند

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.