پیشبرد اهداف اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه به پیشبرد اهداف اقتصاد دیجیتال در استان، افزایش فرصت‌های شغلی را در سایه توسعه این اقتصاد میسر اشاره کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به پیشبرد اهداف اقتصاد دیجیتال در استان، افزایش فرصت‌های شغلی را در سایه توسعه این اقتصاد میسر دانست و گفت : دیجیتال‌سازی همراه با نوآوری فناورانه، عنصر اصلی تحول در همه بخش‌های اقتصادی است.

او با اشاره به ایجاد کسب و کار‌های دیجیتالی نوآورانه در بخش‌های مختلف، گفت : زیرساخت کلیدی اقتصاد دیجیتال پویا بدون ایجاد مؤلفه‌های تجاری و تداوم جریان اقتصادی جدید امکان‌پذیر نیست.

او گفت: توسعه اقتصاد دیجیتال نیازمند چارچوب و مقرراتی پویا است تا بتوان با فراهم بودن بستر‌های کسب و کار و نوآوری، باعث کاهش ریسک‌های سرمایه‌گذاری و ایجاد اهداف بلندمدت توسعه کشور در زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی شود.

او به برخی از پروژه‌ها در راستای پیشبرد اهداف اقتصاد دیجیتال اشاره کرد که ایجاد شتاب دهنده تجارت الکترونیک، راه اندازی بورس و تالار محصولات کشاورزی و ساماندهی بازارچه پرویزخان از جمله آن‌ها است .

 

 

انتهای پیام/د

دیجیتال‌سازی همراه با نوآوری فناورانه

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار