توقف انتشار تبلیغات سیاسی در توئیتر از ابتدای آذر

توئیتر انتشار هرگونه تبلیغات سیاسی در این شبکه اجتماعی را از ابتدای آذر متوقف می‌کند.

توقف انتشار تبلیغات سیاسی در توئیتر از ابتدای آذربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اجتماعی در راستای تحقق هدف خود برای جلوگیری از هرگونه تبلیغ سیاسی در این شبکه اجتماعی از تاریخ یکم آذر ماه سال جاری جریان انتشار این گونه از توئیت‌ها را به طور کامل متوقف می‌کند. توئیتر معتقد است این تبلیغات بیش از حد مورد دستکاری قرار می‌گیرد و موجب بر هم زدن آرامش روانی کاربران می‌شوند.


بیشتر بخوانید: وعده توئیتر برای مقابله قدرتمندانه‌تر با انتشار تصاویر جعلی


توئیتر سرانجام می‌خواهد تمامی کاربران خود را از مشاهده هرگونه تبلیغات سیاسی خلاص کند. تبلیغات سیاسی که با اهداف مشخص در توئیتر منتشر می‌شوند معمولا در جهتی کاملا مخالف با منافع عمومی بوده و صرفا به دنبال ایجاد جو مخرب در فضای مجازی و به دنبال آن در جامعه هستند. با توجه به تعداد کاربران توئیتر و استفاده روزانه میلیون‌ها کاربر در کشورهای مختلف در جهان از این شبکه اجتماعی سیاست‌مداران برای انتشار سخنان و گهگاه موضع‌گیری‌های سیاسی از توئیتر استفاده می‌کنند. 

توقف انتشار تبلیغات سیاسی در توئیتر از ابتدای آذر

توئیتر از انتشار تبلیغات سیاسی جلوگیری می‌کند

ضریب تاثیرگذاری توئیتر تا حدی است که امروزه در هنگام برگزاری انتخابات و محافل بزرگ سیاسی، کاندیداها و سیاست‌مداران برای هرگونه تبلیغ و بیان نظرات خود در مورد دیگر دولت‌مردان از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند. در چنین وضعیت می‌توان گفت توئیتر از هدف اصلی خود فاصله گرفته و به تریبونی برای سیاست‌مداران تبدیل شده است. 

توئیت‌های اشخاصی مثل دونالد ترامپ در توئیتر موجب به وجود آمدن بحث‌های سیاسی می‌شود و به دلیل آنکه معمولا اهداف آسیب‌زننده‌ای پشت این بحث‌ها وجود دارد لذا کاربران در چنین فضایی تنها بازیچه قدرتمندان سیاسی شده و به نوعی بیهوده وقت خود را تلف می‌کنند. توئیتر برای توقف این روند از هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

توقف انتشار تبلیغات سیاسی در توئیتر از ابتدای آذر

فناوری هوش مصنوعی به کمک کارشناسان توئیتر آمده و به سرعت هرگونه تبلیغ سیاسی و تصاویر جعلی از شخصیت‌های سیاسی را شناسایی کرده و با حذف آن از انتشار بیشتر در این شبکه اجتماعی جلوگیری می‌کند. در این میان واسطه‌‌هایی که نقش انتشار بیشتر تبلیغات سیاسی را بر عهده دارند، سالانه میلیون‌ها دلار از منابع مختلف دریافت می‌کنند و بازار سیاهی با حجم عظیمی از سرمایه را در توئیتر به راه‌انداخته‌اند. 

انتهای پیام/

هشدار توئیتر برای توقف تبلیغات سیاسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار