مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خبر داد؛

جمع آوری ۷.۵ تن زباله در چهار روز پایانی ماه صفر

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: به طور متوسط روزانه حدود ۱۹۰۰ تن زباله در طی چهار روز پایانی ماه صفر جمع آوری شده است.

جمع آوری ۷.۵ تن زباله در چهار روز پایانی ماه صفرعلیرضا صحراگرد مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  با بیان اینکه بیش از  ۷.۵ تن زباله طی چهار روز پایانی ماه صفر در کلانشهر مشهد جمع‌آوری شد،گفت: به طور متوسط روزانه حدود ۱۹۰۰ تن زباله طی این مدت در این کلانشهر جمع آوری شده است.

او با بیان اینکه زباله جمع آوری شده نسبت به روز‌های عادی حدود ۲۰۰ تن در روز افزایش داشته، تصریح کرد: جمع آوری زباله در این ایام علاوه بر محدوده شهری در هفت محور تا ۱۰ کیلومتر خارج از محدوده شهری نیز انجام شد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: امسال ۵ هزار و ۶۰۰ پاکبان، ۷۰ دستگاه خودروی مکانیزه و ۲۶۰ خودروی حمل زباله به‎صورت شبانه‎روزی در دهه پایانی ماه صفر در حالت آماده باش بوده اند.
 
صحراگرد افزود: در این ایام پنج هزار و ۴۰۰ پاکبان پاکسازی معابر شهر و مسیر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی را بر عهده داشتند.
 
او تصریح کرد: همچنین در این ایام با بکارگیری ۱۰۰ نیروی کارگری توسط سه دستگاه تانکر، معابر منتهی به حرم مطهر رضوی به صورت ۲۴ ساعته شست‌وشو شد.
 
انتهای پیام// ز.م
 

پاکسازی زباله در کلانشهر مشهد در دهه پایانی ماه صفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.