برگزاری تور‌های مختلط به بهانه آموزش آرایشگری

فرد متخلفی که در پوشش برگزاری دوره‌های آموزش آرایشگری، تور‌های مختلط در کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس، برگزار می کرد توسط پلیس دستگیر شد.

برگزاری تور‌های مختلط به بهانه آموزش آرایشگریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در هنگام پایش فضای مجازی معمول و نظارت بر اقدامات صورت گرفته در حوزه اختیارات آن پلیس با چند تبلیغ آموزش آرایشگری در آن سوی مرز‌ها رو به‌رو شدند. بررسی تصاویر و مشخصات مندرج در آن آگهی‌های مجازی که در صفحات متعدد اینستاگرامی به شیوه‌های کاملاً زننده‌ای و به دور از عرف و شرع تبلیغ شده بود، پلیس را به صفحه اصلی این اقدام هدایت کرد و مشخص شد که پشت پرده این ماجرا فردی حدوداً چهل ساله قرار دارد.

از سویی وقتی مشخصات برخی از آگهی‌ها که فقط با عنوان برگزاری تور خارج از کشور منتشر شده بود، مورد بررسی دقیق‌تر قرار گرفت مشخص شد که هدف عامل این اقدام شرکت در برخی مراسم غیراخلاقی در آن سوی مرز‌ها بوده است.

وقتی حساسیت ماجرا چند برابر شد پلیس موضوع را به جانشین دادسرای انقلاب مشهد اطلاع داد و پس از آن قاضی دشتی فدکی دستور شناسایی محل حضور متهم و دستگیری او را صادر کرد.

رصد‌های پلیسی نشان می‌داد متهم در تدارک برگزاری یک تور دیگر است و در این زمینه یکی از دفاتر خدمات مسافرتی با او همکاری دارد.

در ادامه فرد یادشده در یکی از خیابان‌های مرکزی شهر مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد.


انتهای پیام//م. م
 

برخورد با آژانس های متخلف برگزار کننده تور‌های مختلط آرایشگری 

 

منبع: قدس آنلاین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار