رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت خبر داد؛

حبس ۲۰ ساله برای جاعل امضا‌های مسئولان دولتی و نظارتی

سرهنگ راستی از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با جعل امضای مسئولان نهاد‌های دولتی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: با دریافت چند شکایت مردمی با موضوع کلاهبرداری، مالباختگان در اظهارات مشابهی، بیان کردند: با فردی که مدعی بوده از کارکنان مهم نهاد‌های دولتی است، آشنا شده اند و مبالغی را به وی به امید اینکه مشکل اداری آن‌ها را حل کند، پرداخت کرده اند، اما با پرداخت وجوه از متهم خبری ندارند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با شکایت‌های ارائه شده از سوی مالباختگان، موضوع در دستور کار کارکنان پلیس امنیت عمومی قرار گرفت و مخفیگاه وی در حوالی محله نیروی هوایی شناسایی شد و در نهایت نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی صبح روز چهارشنبه هشتم آبان تیمی از مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در یک عملیات ویژه پلیسی، موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.


بیشتر بخوانید: اخاذی از شهروندان با ترفند تصادف ساختگی/ سارقان را شناسایی کنید+ عکس


راستی در ادامه بیان داشت: متهم به پلیس امنیت منتقل و در انجام بازجویی‌های تخصصی، متهم لب به اعتراف گشود و به دریافت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال در آخرین فقره کلاهبرداری اعتراف کرد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که وی سابقه دار بوده و پیش‌تر با عناوین مختلف از قبیل جعل عنوان مشاغل دولتی و خصوصی دستگیر شده است و متهم با حکم قاضی پرونده به ۲۰ سال حبس محکوم و روانه زندان شد.

انتهای پیام/

کلاهبرداری ۶۰۰ میلیون ریالی با جعل امضای مسئولان دولتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار