معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره گردشگری معرفی سیستان و بلوچستان از امروز نهم آبانماه به مدت ۲ روز در باغ موزه چهل ستون اصفهان برگزار می شود.

جشنواره فرهنگی معرفی سیستان و بلوچستان در اصفهانمجتبی میرحسینی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: جشنواره گردشگری معرفی سیستان و بلوچستان از فردا نهم آبانماه به مدت ۲ روز در باغ موزه چهل ستون اصفهان برگزار میشود.

او افزود: اجرای موسیقی محلی، طبخ و ارائه غذا‌های محلی، برپایی سیاه چادر عشایری، نمایش صنایع دستی، تبلیغات و معرفی ظرفیت‌های استان از طریق چاپ و نصب بنر و توزیع بروشور وکتابچه نیز از اقدامات است که در این جشنواره اجرا میشود.

او  گفت: این برنامه از ساعت ۹ الی ۱۶ پنجشنبه و جمعه نهم و دهم آبانماه اجرا می شود و از سری اقداماتی است که در راستای پویش ملی معرفی سیستان و بلوچستان برگزار میشود.

این مسئول ادامه داد: نمایشگاه عکس از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان سیستان و بلوچستان نیز در گالری نگرش اصفهان برگزار میشود.

میرحسینی خاطرنشان کرد: تاکنون در راستای پویش ملی معرفی سیستان و بلوچستان اقدامات مختلفی صورت گرفته که از جمله میتوان به اجرای برنامه‌های شب‌های فرهنگی در استان‌های مختلف، برگزاری تور راهنمایان گردشگری یزد در سیستان و بلوچستان، حضور فعالان گردشگری خراسان رضوی و جنوبی در سیستان و بلوچستان برگزاری فم تور آشناسازی ویژه فعالین گردشگری، فضای مجازی و خبرنگاران ایران و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/ع

جشنواره فرهنگی معرفی سیستان و بلوچستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار