همه سازمان‌ها در حوزه نظم و امنیت مسئول و دارای نقش هستند

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: همه سازمان‌ها و نهاد‌ها در حوزه نظم و امنیت یک سری ماموریت‌ها و مسئولیت هایی دارند که باید در حیطه وظایف خود ایفای نقش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در دیدار با مدیر و کارکنان سازمان هلال احمر با تبریک هفته پدافند غیرعامل گفت: اخیرا کارکنان انتظامی و سایر نهاد‌ها درگیر ماموریت عظیم اربعین بودند که تلاش و هم افزائی همه افراد، اشخاص و سازمان‌ها در این حماسه بزرگ و جهانی جای قدردانی دارد.

او افزود: سازمان هلال احمر به سبب گستره خدمات رسانی که به عموم اقشار مردم فراتر از مرز‌های ملی و جغرافیائی دارد در حوزه‌های امدادرسانی به حادثه دیدگان به ویژه حوزه سوانح جاده‌ای همکاری بسیار خوبی با پلیس داشته است که قطعا جای همکاری‌های بیشتری بین این دو نهاد وجود دارد.

سردار ناظری تصریح کرد: حضور و اجرای همزمان ماموریت‌های امداد جاده‌ای در زمان وقوع حوادث رانندگی اوج تعامل و هم افزائی بین پلیس و هلال احمر است و جلساتی در حوزه هم افزایی فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و واحد‌های امدادی خواهیم داشت.

کورش احمد یوسفی معاون اجتماعی پلیس استان هم در جمع مسئولان سازمان هلال احمر با تقدیر از خدمات حوزه اجتماعی این سازمان گفت: از همه سازمان‌ها می‌خواهیم در حوزه پیشگیری اجتماعی و ارتقاء سلامت روان بعنوان یکی از نیاز‌های امروز جامعه ایفای نقش کنند.

او گفت: سازمان خدمات رسان هلال احمر یار و همراه همیشگی مجموعه پلیس بوده است و طرح‌های مشترک و همچنین تفاهم نامه‌های زیادی را با یکدیگر داشته ایم.

احمد یوسفی با اشاره به در پیش بودن یک طرح اجتماعی در مناطق جنوب و شرق استان بیان داشت: هلال احمر در برنامه ریزی‌های این طرح همراهی و همکاری خوبی داشته و یک سری بسته‌های فرهنگی با مشارکت این نهاد در مناطق محروم مناطق جنوب و شرق استان توزیع خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس استان بیان داشت: قطعا هرگونه تلاش و اجرای طرح در این حوزه‌ها از سوی نهاد‌های مختلف نتایج مثبتی را برای افراد، اقشار مختلف اجتماعی و کل جامعه در پی خواهد داشت و به ارتقاء امنیت فردی و اجتماعی نیز منتهی می‌شود.

انتهای پیام/ی

در پیش بودن یک طرح اجتماعی در مناطق جنوب و شرق استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار