امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید مردمی و فراگیر شود

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)استان اصفهان گفت:متاسفانه در جامعه کنونی بعضی از مردم احساس مسئولیت نمی کنند و نسبت به شرایط اجتماع و جامعه بی تفاوت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان امروزدر حاشیه سفر خود به کاشان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بین ۱۶ تا ۱۸ دستگاه اجرایی وظیفه انجام اقداماتی در ارتباط با امر به معروف و نهی از منکر دارند، اظهار داشت: اگر این دستگاه‌ها وظایف خود را به درستی انجام ندهند ناهنجاری‌ها در کف جامعه خود را نشان می‌دهد.

او از جمله مهمترین اثرات این ناهنجاری‌ها را سلب آسایش و امنیت مردم دانست و ابراز داشت: در این صورت تذکر لسانی و اقدامات مقابله‌ای با هنجارشکنان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان بیان داشت: در صورتی که هر دستگاهی وظایف خود را در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به درستی انجام بدهد شاهد درگیری‌های فیزیکی نخواهیم بود.

او با اشاره به حمایت و پشتیبانی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی از آمرین به معروف و ناهیان از منکر تصریح کرد: قوانین حمایتی امر به معروف و نهی از منکر در این زمینه موجود است.

سردار فدا با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید مردمی و فراگیر شود، افزود: متاسفانه در جامعه کنونی بعضی از مردم احساس مسئولیت نمی‌کنند و نسبت به شرایط اجتماع و جامعه بی تفاوت هستند.

او با بیان اینکه باید ظرفیت اجرای همگانی امر به معروف و نهی از منکر فراهم شود، اظهار داشت: در این صورت شاهد یک جامعه اسلامی، ایرانی و انقلابی خواهیم بود.


فرمانده سپاه صاحب الزمان (ع) با اشاره به ضرورت آموزش در زمینه فضای مجازی ابراز داشت: استفاده از ظرفیت‌های بسیج و نیرو‌های انقلابی در فضای مجازی می‌تواند کمک موثری در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی داشته باشد.

انتهای پیام/م

 

سفر فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.