اخبارحوادث پنجم آبان ماه ۹۸؛

کشف ۳۳۴ کیلو حشیش در اردستان / دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی در کاشان

مهم‌ترین حوادث امروز پنجم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروزپنجم ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۳۳۴ کیلو حشیش در اردستان

سردار "مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ظفر و کنترل محور‌های مواصلاتی شهرستان "اردستان"، ماموران پاسگاه "ظفرقند" به یک سواری مگان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

اوافزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۳۳۴ کیلو حشیش که در صندوق عقب و زیر صندلی‌های خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.
 

دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی در کاشان

سرهنگ علی پور کاوه، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، اظهار داشت: در پی سرقت‌های سریالی کابل‌های شبکه هوایی مخابراتی در محدوده شهر کاشان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهر ستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲، ولی عصر (عج) این شهرستان با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند سارق حرفه‌ای کابل‌های مخابراتی سطح شهر کاشان را شناسایی و توانستند طی هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی وی را داخل مخفیگاهش دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کنند.

سرهنگ پورکاوه، تصریح کرد: متهم جوان در بازجویی‌های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی کاشان در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، ولی وقتی با مدارک و شواهد مواجه شد به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۲۱ مورد سرقت از کابل‌های مخابراتی در سطح شهر کاشان اعتراف کرد.

او یادآور شد: متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
 

کلاهبرداری از شهروندان به بهانه فروش بلیط چارتری هواپیما

سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی" رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در سایت دیوار مبلغ ۱۰ میلیون ریال بابت فروش بلیط چارتری هواپیما از وی کلاهبرداری کرده است بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی با مشاهده آگهی فروش بلیط چارتری هواپیما به مقصد مشهد مقدس با تخفیف ویژه به مناسبت شهادت امام رضا (ع) روبرو شده و جهت خرید وجه آن را بحساب شخص مربوطه واریز کرده است در حالی که هیچ بلیطی دریافت نکرده و فروشنده نیز پاسخگوی تماس وی نبوده است.

سرهنگ مرتضوی افزود: با بررسی‌های فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ مرتضوی در پایان توصیه کرد: شهروندان برای خرید بلیت به دفاتر هواپیمایی مراجعه کنند و از خرید بلیت از سایت‌های واسطه گر و شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند، همچنین برخی تبلیغات که در فضای مجازی با عناوین بلیط لحظه آخری، چارتری، تخفیف دار و... منتشر می‌شود، به‌منظور کلاهبرداری از افراد است و تهیه بلیط صرفا توسط شرکت‌های هواپیمایی و نمایندگان فروش این شرکت‌ها انجام شود.

او از شهروندان در خواست کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی با ما در میان بگذارند.

 

دستگیری ضارب بسیجی آمر به معروف کاشانی

روح الله دهقانی سرپرست دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان کاشان با بیان اینکه ضارب پس از حادثه متواری شده بود گفت: با هماهنگی صورت گرفته ضارب دیشب در تهران شناسایی و دستگیر شد.

او با اشاره به اینکه یکی دیگر از افراد که در صحنه حضور داشت پیشتر در کاشان دستگیر شده بود تاکید کرد از بسیجیان و آمران به معروف و ناهیان از منکر، حمایت کرده و با اراذل اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطع برخورد می‌شود.

بامداد روز جمعه سوم آبان، یکی از بسیجیان به همراه چند نفر از بسیجیان کاشانی در قالب گشت رضویون و انجام ماموریت امر به معروف و نهی از منکر در محدوده پارک شهدای فاز دو ناجی آباد به دو دستگاه خودروی سواری با سرنشینان دختر و پسر برخورد می‌کنند و پس از تذکر لسانی یکی از رانندگان با سلاح سرد به آن‌ها حمله و یکی از آن‌ها را از ناحیه پهلوی چپ مجروح می‌کند.
 


جان باختن یک کارگر بر اثر حادثه در اردستان

مهدی خانی افزود: متوفی اهل اصفهان و از بازنشستگان ذوب‌آهن بود که در واقع برای آموزش نیرو‌ها به کارخانه‌ای در اردستان دعوت شده بود، اما هنگام کار با دستگاه غلتک در خط تولید دچار حادثه‌ای مرگبار شد.

او بیان کرد: در این حادثه آسیب جدی به این فرد وارد آمده بود که منجر به خون‌ریزی داخلی شد و تلاش نیرو‌های درمانی برای نجاتش بی‌نتیجه ماند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان اضافه کرد: پیگیری موضوع از سوی مقام قضائی، پزشکی قانونی، نیروی انتظامی و کارشناسان در حال انجام بوده و نظر قطعی و تعیین مقصر پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.