احداث ۲ سالن اختصاصی تنیس روی میز و شطرنج در شهربابک

فرماندار شهربابک از احداث دو سالن اختصاصی برای رشته‌های تنیس روی میز و شطرنج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرماندار شهربابک در نشستی با کارکنان اداره ورزش و جوانان شهربابک و مسئولان هیئت‌های ورزشی این شهرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: میثم پاریزی، رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهربابک برای ورزش این شهرستان تلاش زیادی داشته است و مزد زحماتش را گرفت و به سمت مدیرکلی ورزش و جوانان استان کرمان رسید.

او افزود: رسیدن هریک از مردم شهربابک به مقام‌های استانی و کشوری باعث افتخار و خوشحالی همه‌ی جامعه این شهرستان است.

قائینی به اهمیت ورزش همگانی در شهربابک اشاره کرد و بیان داشت: ورزش در سرانه خانوار‌ها سهم کمی دارد و این می‌طلبد که اداره ورزش و جوانان و به ویژه هیئت ورزش‌های همگانی در فرهنگ سازی آن تلاش بیشتری داشته باشند.

او به برنامه‌های خود در بخش ورزش شهربابک اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزش تخصصی از اهداف ماست.

فرماندار شهربابک تأکید کرد: باید کمک‌های شرکت ملی صنایع مس را با مدیریت صحیح ساماندهی کرد تا امر تخصیص منابع محدود برای خواسته‌های نامحدود عملی شود.

او با تأکید بر رشد استعداد‌های قهرمانی و رواج پهلوانی بیان داشت: در اکثر شهر‌های ایران ورزش بانوان محروم واقع شده است، اما باید موانع مرتفع و ورزش بانوان توسعه یابد تا خانواده‌های سالمی داشته باشیم.


قائینی با اشاره به اینکه مسئولان هیئت‌ها با تدابیر لازم سعی در حل مشکلات داشته باشند، گفت: اگر هیئتی کارایی لازم را نداشته باشد باید تغییراتی در آن اعمال شود، در غیر این صورت به ورزشکاران آن رشته ورزشی خیانت می‌شود.

او نقش و جایگاه عوامل ورزش را والا دانست و اشراف بر شرایط بحرانی را از ویژگی‌های مدیر توانمند خواند و تأکید کرد: جلسات شورای ورزش باید هر ماه برگزار شود تا شرایط هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهرستان بررسی شود.

فرماندار شهربابک با بیان اینکه با بررسی شرایط هیئت تیراندازی اعتباری برای آن در نظر گرفته خواهد شد، گفت: با موافقت مدیرکل ورزش و جوانان استان دو سالن اختصاصی برای رشته‌های ورزشی تنیس روی میز و شطرنج در شهربابک ساخته می‌شود.

علی اسدی نماینده مردم شهربابک نیز در این جلسه با بیان اینکه ورزش شهربابک وضعیت مطلوبی دارد، گفت: ما سعی کرده ایم درآمد معادن جانبی شهرستان افزایش پیدا کند تا به تبع آن سهم ورزش نیز مضاعف شود.

در این جلسه رؤسای هیئت‌های ورزشی شهربابک ضمن ارائه اطلاعاتی از رشته ورزشی خود مشکلات موجود را بیان کردند و خواستار حل آن شدند.

انتهای پیام/ب

نشست فرماندار شهربابک با کارکنان اداره ورزش و جوانان این شهرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.