نمایشگاه الکامپ خوزستان آماده بازدید علاقمندان

چهارمین نمایشگاه الکامپ خوزستان با حضور استاندار خوزستان گشایش یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خوزستان چهارمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، الکترونیک، تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک (الکامپ) با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز افتتاح شد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شامگاه ۹ آبان در حاشیه افتتاح چهارمین نمایشگاه الکامپ خوزستان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز گفت: این نمایشگاه، نمایشگاه دستاورد‌های حوزه الکترونیک، فضای مجازی و نرم افزاری است و به نوعی نشان دهنده همکاری بین بخش خصوصی و دولت است.

او بیان داشت: زندگی امروزه به سمت هوشمند شدن و الکترونیکی شدن پیش می‌رود و کار‌هایی که در این بخش انجام می‌شوند در نوع خود نو و بی بدیل هستند. تشکیل این نمایشگاه موتور محرکی برای شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌هایی که در طول این چند سال شکل گرفته اند، بوده است.

شریعتی اظهار کرد: استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در مسیری قرار گرفته اند که از علم برای استفاده مردم و دستگاه‌های دولتی استفاده می‌کنند.

استاندار خوزستان افزود: امروز در این نمایشگاه از یک نرم افزار جدید در شهرک‌های صنعتی رونمایی شد. کاربرد این نرم افزار به این شکل است که واگذاری زمین نیازی به مراجعه حضوری ندارد و به صورت الکترونیک زمین خریداری می‌شود و دیگر مانند قبل نیازی به چند مرتبه مراجعه نیست.

این نمایشگاه در ۲ سالن خلیج فارس و امام رضا (ع) در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز برپا شده است و علاقه‌مندان تا ۱۲ آبان سال جاری می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/گ

نمایشگاه الکامپ افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.