خبرهای خوش برای کارگران آذرآب در راه است/ پرداخت حقوق معوق به زودی

حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزیر تعاون گفت :در جلسه‌ای که اخیرا در وزارت صنایع داشتیم تصمیمات خوبی برای شرکت آذرآب گرفته شد.

حقوق معوق کارگران آذرآب به زودی پرداخت خواهد شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره آخرین تحولات دو کارخانه آذرآب و هپکو گفت: در جلسه‌ای که اخیرا در وزارت صنایع داشتیم تصمیمات خوبی برای شرکت آذرآب گرفته شد. در این جلسه مدیرعامل بانک کشاورزی هم حضور داشت و در مورد مدیریت آذرآب و پرداخت حقوق و مطالبات معوق کارگران مذاکراتی صورت گرفت.

او ادامه داد: در سفر اخیر وزیر کار به اراک، قول پیگیری مطالبات معوق کارگران را داده بودند و ما در جلسه با بانک کشاورزی به توافق رسیدیم تا مطالبات هرچه سریع‌تر پرداخت شود.


بیشتر بخوانید: تمام کارگران بازداشتی شرکت آذرآب اراک آزاد شدند


معاون وزیر کار بیان کرد: واگذاری بلوک سهام آذرآب به طور جدی در حال پیگیری است، درباره وضعیت شرکت هپکو نیز گفت: خوشبختانه هپکو به چرخه تولید بازگشته و در مسیر تولید قرار گرفته است.

پیش از این وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هپکو حقوق معوق ندارد و به دولت برنمی‌گردد گفته بود کارگران آذرآب دو ماه و نیم حقوق طلب دارند و تلاش می‌کنیم تا این مطالبات هر چه سریع‌تر پرداخت شود.

انتهای پیام /ک

آخرین اخبار درباره پرداخت حقوق معوق کارگران آذرآب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.