بیرانوند: حدس چیپ زدن علیپور برای هیچ دروازه‌بانی سخت نیست

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه علیپور در بازی جام حذفی مقابل حامد لک پنالتی زده بود، حدس اینکه او امروز چه کاری در پنالتی انجام خواهد داد برای هر دروازه‌بان دیگری هم کار سختی نبود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند پس از تساوی بدون گل تیمش برابر ماشین سازی با اشاره به این دیدار اظهار داشت: از تمام هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند معذرت‌خواهی می‌کنم چرا که امروز در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانستیم به صدر جدول نزدیک شویم که این اتفاق رخ نداد. از همه هواداران می‌خواهم تیم و همچنین علی علیپور را حمایت کنند. الان هیچ مهاجم خوبی در سطح پرسپولیس وجود ندارد.

بیرانوند: حدس چیپ زدن علیپور برای هیچ دروازه‌بانی سختی نیست

وی ادامه داد: ما تا نیم فصل دوم هیچ بازیکنی نمی‌توانیم جذب کنیم. این هجمه‌ها نه تنها به علیپور بلکه ممکن است به پرسپولیس هم ضربه بزند. اگر در ۶ بازی باقی مانده تا نیم فصل بخواهیم امتیازی از دست دهیم از سایر مدعیان عقب خواهیم افتاد.

دروازه‌بان تیم ملی تصریح کرد: از همه هواداران تشکر می‌کنم که امروز حتی پس از اینکه علی علیپور پنالتی را خراب کرد، ‌ما را تشویق کردند. دوست داشتیم این قهرمانی را مقابل هواداران جشن بگیریم اما این اتفاق با این نتیجه رخ نداد و البته به هواداران حق می‌دهم. از هواداران خواهش می‌کنم که از علیپور حمایت کنند چرا که او هنوز یکی از گلزنان برتر لیگ است و امیدوارم آنها از امشب دوباره حمایت از علیپور را آغاز کنند.

وی در مورد دستیابی به جایزه نقره‌ای رویایی کنفدراسیون فوتبال آسیا و اینکه اگر او در مراسم حضور داشت ممکن بود جایزه طلایی را تصاحب کند، خاطرنشان کرد: این جایزه برای مردم بود و تنها برای من نبود. مردم به من در جریان سیل اعتماد کردند و من این جایزه را به مردم تقدیم می کنم چرا که من نماینده مردم بودم. در مورد عدم حضور هم باید بگویم که ممکن بود ما یک بازی مهمی در پیش داشتیم و ممکن بود در صورت حضور در مراسم این بازی را از دست بدهم. خوشحالم که ماندم و تا جایی که توانستم برای تیمم تلاش کردم. طلا و نقره فرقی نمی‌کند و مهم جایزه بود که به مردم تقدیم میکنم.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که او هنگام پنالتی به علیپور چه گفت، اضافه کرد: من به علیپور گفتم که شرایط را درک کند. من به کالدرون هم گفتم که این شرایط وقت مناسبی برای پنالتی زدن علیپور نیست و حتی به کالدرون هم این موضوع را اطلاع دادم. من به علیپور گفتم بگذارد پنالتی را مهدیترابی بزند اما حواسم نبود که ترابی بیرون بود. علیپور امشب باید این موضوع را فراموش کند همان‌طور که هواداران هم به طور حتم اتفاقات امروز را فراموش خواهند کرد. او یکی از بهترین های پرسپولیس است.

وی در مورد بازی هفته آینده با فولاد خوزستان اضافه کرد:‌ دیدار با فولاد برای ما خیلی مهم است چرا که اگر بازی امروز را می‌بردیم شرایط در جدول به نحو دیگری رقم می‌خورد و امیدوار بودیم. همه بازی‌های امروز با تساوی همراه بود. فواد تیم خوب و کادر فنی خوبی دارد. بازی کردن در اهواز هم سخت است و امیدوارم با تمرکز بالا با سه امتیاز به تهران باز گردیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۱۷:۳۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
در دیدار با فولاد از مهاجم برزیلی و دروازه بان خارجی استفاده کنید