نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه؛

دست استکبار و بخصوص آمریکای جنایتکار به خوبی پیدا است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ناآرامی‌های اخیر کشور‌های لبنان و عراق گفت : دست استکبار و بخصوص آمریکای جنایتکار در حوادث اخیر این کشور‌ها به خوبی پیدا است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت الله «مصطفی علما» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا همواره به دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشور‌های مختلف بخصوص در حوزه خاورمیانه بوده است.

او گفت : از همان ابتدای پیروزی انقلاب حضرت امام (ره) بر مبارزه و زمین نگذاشتن سلاح مبارزه با استکبار تاکید کردند و در سال‌های اخیر نیز رهبر فرزانه انقلاب همان حرف امام راحل (ره) را تکرار و بار‌ها فرموده اند که ایستادگی در مقابل استکبار کار حسینی کردن است.

آیت الله علما گفت: به برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، در طول ۴۰ سال اخیر همه برنامه‌های دشمنان علیه کشور خنثی و ملت بزرگ و بابصیرت ایران نیز از مبارزه بااستکبار متضرر نشده اند.

خطیب جمعه کرمانشاه افزود: در ناآرامی‌های اخیر لبنان و عراق نیز دست استکبار و آمریکا به خوبی پیدا بود، آن‌ها به شدت دنبال این بودند تا با گسترش این ناآرامی‌ها به اهداف و مقاصد شوم خود با همراهی عربستان دست پیدا کنند که خوشبختانه این دسیسه آن‌ها عملیاتی نشد.

او با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص این ناآرامی ها، گفت: ایشان به عنوان، ولی امر مسلمین جهان از مسئولان دو کشور عراق و لبنان خواستند تا این ناآرامی‌ها و برخی ناامنی‌های ایجاد شده را علاج و همه آن‌ها برای رفع مشکلات مردمشان چاره اندیشی کنند.

آیت الله علما خطاب به مردم کشور‌های عراق و لبنان گفت: مطالبات آن‌ها قابل پیگیری است، ولی باید توجه داشت که آن‌ها را از چارچوب قانون پیگیری کنند تا بهانه‌ای به دست دشمنان قسم خورده اسلام ندهند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه به حضور رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش آموختگی افسران ارتش اشاره کرد و گفت: معظم له در این مراسم، حفظ و ارتقاء امنیت کشور را از مهمترین وظایف نیرو‌های مسلح خواندند که در ردیف مقدس‌ترین کار‌ها قرار دارد.

او گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، استکبار همواره در حال طرح ریزی و نقشه کشی برای سلب امنیت کشورهاست، از این رو باید مراقب رفتار دشمنان باشیم.

آیت الله علما با اشاره به در پیش بودن مناسبت یوم الله ۱۳ ابان، افزود: تبعید امام (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۲، کشتار بی رحمانه دانش اموزان در در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ رویداد‌های مهم این روز هستند که همه ساله توسط ملت بزرگ ایران که به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، گرامی داشته می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا همواره به دنبال ایجاد آشوب و ناامنی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار