نیاز هلال احمر به سیستم‌های نوین برای خدمات رسانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: جمعیت هلال احمر استان با توجه مسئولیت‌های مهم خود نیازمند دسترسی به سیستم‌های جدید و نوین است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: جمعیت هلال احمر استان با توجه مسئولیت‌های مهم خود نیازمند دسترسی به سیستم‌های جدید و نوین است و اگر بتوانیم نیرو‌های جوان را به عنوان سرمایه اصلی کشور در حوزه الکترونیک و خدمات نوین بکارگیری کنیم به توسعه روز افزون کشور کمک کردهایم.

او افزود: نمایشگاه‌ الکامپ می‌توانند زمینه ساز حضور جوانان در عرصه‌های نوین علمی باشند و توسعه خدمات الکترونیک نیز به خدمت رسانی به مردم شتاب بیشتری دهد برای کاهش خطر پذیری و افزایش ایمنی باید از سامانه‌های مختلف استفاده شود همانگونه که در سیل اخیر خوزستان با استفاده از پهپاد و تصاویر ماهوار‌های توانستیم بسیاری از خسارت‌های رودخانه‌های کرخه و کارون را کاهش داده و از یک فاجعه بزرگ در اهواز جلوگیری کنیم.

خدادادی بیان داشت: برای ارزیابی مخاطرات و تهدیدات موجود در بخش کشاورزی، نیروی انسانی، خطوط مواصلاتی و وضعیت جوی استان می توان از طریق سامانه‌های الکترونیکی نوین، اطلاعات دقیق را دریافت و پایش کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: در حوزه ارتباطات رادیویی در مواقع بحرانی در ارتباط بین پایگاه‌ها به ویژه در مناطق سخت گذر و نقاط کور از تکنولوژی‌های جدیدی استفاده کردیم که در انجام صحیح ماموریت‌ها بسیار موثر بود.

انتهای پیام/م

توسعه خدمات هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار