کشف بیش از ۴۰ کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزبانان خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف مواد افیونی و دستگیری ۲ قاچاقچی موادمخدر توسط مرزبانان این استان خبر داد.

کشف بیش از ۴۰ کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزبانان خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار  ماشالله جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد، موفق شدند مقادیری مواد مخدر را کشف و در این رابطه ۲ قاچاقچی را دستگیر کنند.

او افزود: در این عملیات مرزبانان خراسان رضوی با اشرافیت اطلاعاتی و نیز رصد شبانه روزی تحرکات قاچاقچیان، موفق شدند ۴۰ کیلو و ۶۹۰ گرم موادمخدر از نوع شیشه، هروئین و حشیش کشف کرده و عاملان قاچاق این بلای خانمان سوز را دستگیر و تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

سردار "جان نثار" در ادامه با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان استان تصریح کرد: مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد نیز موفق شدند در ادامه بررسی صحنه مقادیری مهمات کلت و ام پی را کشف نمایند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: امروز مرزداران خراسان رضوی با توکل به خدا و ائمه اطهار (ع) و تلاش‌های شبانه روزی توانسته اند امنیت پایداری را در مرز‌های استان ایجاد نمایند، لذا قاچاقیان مواد مخدر بدانند که در مرز‌های این استان نخواهند توانست نقشه شوم خود را عملی نمایند.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

 

امنیت ما مرهون تلاش مرزداران

برچسب ها: مرزبانی ، موادمخدر ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار