بسیاری از مسؤولان قانونی کارشکنی می‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: بسیاری از مسؤولان قانونی کارشکنی می‌کنند در حالی که بر اساس اختیاراتشان می‌توانند گره‌ای از کار مردم باز کنند و در شرایط فعلی باید این رویکرد تغییر کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان دیروز در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار کرد: هر انسانی که مسؤولیت امری از امور مسلمانان را برعهده بگیرد و در تشریفات سخت گیری کند تا مادامی که این روش را ادامه دهد خداوند او را لعنت خواهد کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: وقتی مردم به مسؤولی در سرزمین اسلامی مراجعه می‌کنند وظیفه دارد تا زمان رفع ظلم در حق آنان کارشان را پیگیری کند و مسؤولیتی که دریافت کرده نباید او را از مردم جدا کند بلکه لازم است تا مهربانی او نسبت به برادران دینی افزایش یابد.

او تصریح کرد: تمام مسؤولان رده بالای جمهوری اسلامی از نیرو‌های مسلح تا وزرای دولت فعالیت جهادی خودشان را آغاز کرده‌اند و لازم است تا دستگاه‌ها به همدیگر برای انجام وظایف‌شان کمک کنند.

طباطبایی‌نژاد با تأکید بر این که جلسات شورای اداری استان باید با هدف حل مشکلاتی بین دستگاهی تشکیل شود، عنوان کرد: در بسیاری از موارد ورود به مسائل حل آنان را مشکل کرده است، به عنوان مثال بخشدار یک منطقه در زمان وقوع تخلف ساختمانی توجهی نکرده و دستگاه قضایی مجبور به تخریب آن می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان بیان کرد: بسیاری از مسؤولان قانونی کارشکنی می‌کنند در حالی که بر اساس اختیاراتشان می‌توانند گره‌ای از کار مردم باز کنند و در شرایط فعلی باید این رویکرد تغییر کند.

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اداری استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.