مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: آوا و آراد بیشترین نامی است که خانواده‌های کرمانشاهی طی ۶ ماه امسال برای فرزندان خود انتخاب کرده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صادق خدادادی مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه اظهار داشت: میانگین سنی جمعیت استان به میانگین ۳۰ تا ۳۴ سال رسیده که این مهم جای نگرانی دارد و باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

او جمعیت استان کرمانشاه را تا پایان شهریور ماه امسال حدود ۲ میلیون و ۶ هزار و ۶۸۳ نفر اعلام کرد و گفت: آمار ولادت در ۶ ماه اول ۱۳ هزار و ۷۳۵ نفر بوده است که نسبت به مشابه سال قبل ۱۰.۲کاهش داشته است.

خدادادی گفت: در نیمه اول سال جاری تعداد ۵۵۱۳ واقعه فوت در استان به ثبت رسیده است که از این تعداد ۳۲۶۶ مورد مربوط به فوت مردان و ۲۲۴۷ مورد مربوط به زنان بوده است و از طرفی بیشترین تعداد فوت‌های ثبت شده مربوط به شهرستان کرمانشاه با ۳۳۳۹ و کمترین آن مربوط به حمیل با تعداد ۲۸ واقعه وفات بوده است.

او بیان کرد: مهمترین علل فوت در استان کرمانشاه بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان‌ها و تومور‌ها بوده است.

این مسئول  بیشترین نام را خانواده‌های کرمانشاهی طی ۶ ماه امسال گفت: در بین نوزادان پسر آراد، سامیار، امیرعلی، محمد و امیرعباس و در بین نوزادان دختر نیز آوا، باران، هانا، نیلا و آنیا ۵ نام منتخب مردم کرمانشاه برای نوزادانشان بوده است.

انتهای  پیام/ز

 

مهمترین علل فوت در استان کرمانشاه بیماری‌های قلبی و عروقی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.