کاهش حدود ۲۰ درصدی طلاق در شهرستان کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه از کاهش حدود ۲۰ درصدی طلاق در شهرستان کرمانشاه طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : کاهشی شدن آمار طلاق در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن نشان از اقدامات خوب فرهنگی صورت گرفته در راستای کاهش این آسیب در سطح شهرستان کرمانشاه دارد.

وی در ادامه از ثبت وقایع حیاتی به عنوان یک موضوع مهم یاد کرد که می‌تواند نقش مهمی در برنامه ریزی آینده شهرستان داشته باشد.

فرماندار کرمانشاه از بخشداری‌ها و دهیاری‌های حوزه شهرستان کرمانشاه خواست تا برای ثبت وقایع حیاتی ولادت و وفات همکاری لازم را با ثبت احوال داشته باشند.

وی همچنین از مدیریت بیمارستان‌ها خواست تا مسئولین ثبت احوال را در ثبت وقایع حیاتی یاری دهند.

فرماندار کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به روند صدور کارت ملی هوشمند برای جمعیت ۱۵ سال به بالا در حوزه شهرستان کرمانشاه داشت و تصریح کرد: تاکنون برای ۷۷.۵ درصد مشمولین شهرستان کارت ملی هوشمند صادر شده است.

رنجبر خواستار پوشش ۱۰۰ درصدی صدور کارت ملی هوشمند برای جمعیت ۱۵ سال به بالای شهرستان در کوتاهترین زمان ممکن شد.

رنجبر از افرادی که تاکنون برای ثبت تقاضای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده اند، خواست هر چه سریعتر به دفاتر فعال در حوزه شهرستان کرمانشاه مراجعه کرده و برای دریافت کارت ملی هوشمند درخواست بدهند.

رنجبر با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵ دفتر خدماتی در سطح شهرستان کرمانشاه کار‌های مرتبط با دریافت تقاضای کارت ملی هوشمند را انجام می‌دهند، گفت: صدور کارت هوشمند حدود ۳۶ هزار تومان برای متقاضیان هزینه دارد .

 

 

انتهای پیام/د

کاهشی شدن آمار طلاق در سال گذشته

 

برچسب ها: جوانان ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار