سرلشکر موسوی:

دنبال تشکیل یگان‌های چند منظوره در نیروی زمینی ارتش هستیم

فرمانده کل ارتش گفت: یکی از اهداف بسیار مهم ما در نیروی زمینی تربیت افراد چند مهارته و تشکیل یگان‌های چند منظوره بوده که در این کار نزاجا بسیار خوب عمل کرده است.

دنبال تشکیل یگان‌های چند منظوره در نیروی زمینی ارتش هستیمبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش موسوی صبح امروز در مراسم اختتامیه دوره‌های آموزشی یگان‌های نیرو مخصوص و واکنش سریع نیروی زمینی ارتش گفت: تیپ ۶۵ نیرو مخصوص، تیپ زبده نیرو‌های مسلح و یگانی خوشنام و مقتدر است؛ این تیپ برای دشمنان موجب رعب و وحشت و برای دوستان مایه امید است.

او افزود: داشتن چنین نیرو‌هایی امید امروز و آینده ما و سد‌های فولادین دفاع از ملت و کشور هستند.

سرلشکر موسوی ادامه داد: یکی از اهداف بسیار مهم ما در نیروی زمینی تربیت افراد چند مهارته و تشکیل یگان‌های چند منظوره بوده که در این کار نزاجا بسیار خوب عمل کرده و اهداف تعیین شده را با زمان کمتر و دقت بالاتر طی کرده‌اند. ارتقاء مهارت در نیروی زمینی سقفی ندارد، چون تهدیدات پیچیده و متنوع و غیر قابل پیش‌بینی هستند و مهارت‌ها هم باید دائم در حال ارتقا باشند.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: نیرویی زمینی در مسیر نیازمندی‌های انقلاب و جلوتر از تهدیدات با سرعت خوبی در مسیر تحول پیش می‌روند، اما ایمان و اراده بالاتر از همه توانمندی‌هاست که حکایت از عزم درونی و جدی شما برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی به ویژه تحقق اهداف گام دوم انقلاب دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار