محسن مسعودیان راد گفت: کارگروه ویژه اشتغال در سازمان کمیته امداداستان سمنان با هدف ایجاد اشتغال راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در دیدار با مدیرکل حوزه استانداری سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه اجرای طرح‌های اشتغال و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در دستور کار قرار دارد، گفت: کارگروه ویژه اشتغال در این سازمان راه‌اندازی می‌شود و برای تحقق اهداف باید از تمام ظرفیت‌های موجود در این راستا بهره‌برداری کرد.

او بابیان اینکه اشتغال یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: ایجاد اشتغال، استقلال اقتصادی و توانمندسازی خانواده‌های مددجو ازجمله مسئولیت‌های راهبردی کمیته امداد امام خمینی (ره) محسوب می‌شود.

رونق مشاغل خرد در استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر لزوم همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و در رأس آن فرمانداری‌ها برای پیشبرد اهداف عالی این سازمان در حوزه اشتغال بیان کرد: توسعه و رونق اشتغال خرد از رویکرد‌های مهم و اساسی این سازمان برای توانمندسازی مددجویان است.

مسعودیان راد با اشاره به اینکه کارگروه ویژه اشتغال با محوریت کمیته امداد برای پیگیری و تحقق برنامه‌های اشتغال نیازمندان و محرومان در سطح استان و شهرستان‌ها یک ضرورت به شمار می‌رود، اضافه کرد: تاکنون حرکت‌های جهادی در حوزه اشتغال و کارآفرینی مددجویان این استان انجام‌شده است.

او بابیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال به مناطق روستایی می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال برای افراد بستر توسعه روستایی را در سطح استان فراهم کند، اظهار داشت: در برنامه‌ریزی فعالیت سالانه این سازمان توسعه مناطق روستایی و پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی نیز گنجانده‌شده است.

مدیرکل حوزه استانداری سمنان نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال در جامعه گفت: نیروگاه‌های کوچک‌مقیاس خورشیدی ازجمله پروژه‌های شاخص در راستای ایجاد اشتغال در استان است.

دانشمندی در پایان تصریح کرد: ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی و دولتی استان سمنان برای ایجاد اشتغال ویژه مددجویان استان سمنان به‌کارگیری می‌شود.

انتهای پیام / م

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.