در مکاتبه‌ای با وزیر اقتصاد مطرح شد؛

تشکیل کارگروه برای رسیدگی به پرونده قاچاق فرودگاه امام

عضو مجمع تشخیص مصلح نظام در مکاتبه‌ای با وزیر اقتصاد خواستار تشکیل یک کارگروه خبره برای رسیدگی به یک پرونده کلان قاچاق شد.

کندو کاو وزارت اقتصاد در پرونده ده‌ها میلیاردی قاچاقبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد توکلی  عضو مجمع تشخیص مصلح نظام در مکاتبه‌ای با وزیر اقتصاد خواستار تشکیل یک کارگروه خبره برای رسیدگی به یک پرونده کلان قاچاق شد. در این مکاتبه امده است، به اطلاع می‌رساند بر اساس اسناد رسیده به دیده بان شفافیت و عدالت شرکت شرکت "ه" در سال‌های اخیر طی چند صد فقره اظهار نامه از طریق گمرکات مختلف به ویژه فرودگاه امام خمینی، کامپیوتر، موبایل و لوازم جانبی آن را وارد و ترخیص کرده است.

اخیرا با کمک افراد دلسوز ضد فساد مشخص شد این شرکت به دروغ محموله‌ای که عمدتاً ال سی دی بوده است، تحت عنوان لوازم جانبی کامپیوتر اظهار کرده و در حال ترخیص آن بوده که کشف شده و پرونده قاچاق ده‌ها میلیاردی آن تشکیل و تحویل مراجع ذی ربط شده است.


بیشتر بخوانید: زخم کهنه‌ای با نام فرارمالیاتی بر بدنه اقتصاد کشور/ معافیت‌های پنهان مالیاتی چه زمانی آشکار می‌شود؟


با توجه به گزارش‌های دریافتی ظن تخلف و قاچاق در مورد تمامی اظهارنامه گمرکی شرکت (که بالغ بر ۷۰۰ اظهارنامه) می‌رود لطفاً دستور فرمایید بر اساس ماده ۱۴۳ قانون امور گمرکی که ناظر بر چنین مواردی است، با تشکیل کارگروه قوی و خبره نسبت به تمامی اظهارنامه گمرکی این شرکت از طریق بازبینی و حسابرسی و پس از ترخیص اقدام کارشناسی صورت گیرد تا حقوق ملت تباه نشود.

کندو کاو وزارت اقتصاد در پرونده ده‌ها میلیاردی قاچاق

انتهای پیام/

رسیدگی وزارت اقتصاد به یک پرونده بزرگ قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار