عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی در زنجان دستگیر شد

 رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی خبر داد.

عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی در زنجان دستگیر شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ آدینه لو رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: با حضور و شکایت یک شهروند زنجانی به پلیس فتا، مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی به مبلغ معلوم موضوع بصورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.
 
او ادامه داد: پس از اخذ اظهارات شاکی، با اقدامات فنی و شگرد خاص پلیسی متهمه به هویت معلوم شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، نسبت به جلب وی اقدام و کلیه ادله‌های دیجیتالی متهمه توقیف و به پلیس فتا زنجان دلالت شد.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پرونده در بازجویی‌های اولیه، منکر هرگونه بزه ارتکابی شد ولی پس از مواجهه با مستندات، مدارک و ادله موجود به بزه ارتکابی معترف شدکه با شاکی پرونده نسبت خویشاوندی داشته و از اعتماد وی سوء استفاده کرده و پس از دستیابی به اطلاعات حساب بانکی در فرصت مناسب اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی کرده است.
 
سرهنگ آدینه‌لو افزود: به منظور پیشگیری و جلوگیری از وقوع هرگونه جرایم اینترنتی، لازم است افراد در حفظ و نگهداری کارت‌های بانکی و اطلاعات آن کوشا و دقیق باشند و درصورت مواجهه با تراکنش و عملیات بانکی مشکوک در اولین فرصت نسبت به تغییر رمز اول و دوم خود اقدام کنند.

رئیس پلیس فتا زنجان در پایان تاکید کرد: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ یا وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.
 
 
انتهای یپام/ر

هشدار پلیس فتا به منظور  جلوگیری از وقوع هرگونه جرایم اینترنتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.