ارتقاء سواد رسانه ای دانش آموزان از جرایم فضای مجازی پیشگیری می کند

رئیس پلیس فتا استان زنجان گفت: ارتقاء سواد رسانه ای دانش آموزان از جرایم فضای مجازی پیشگیری می کند.

ارتقاء سواد رسانه ای دانش آموزان از جرایم فضای مجازی پیشگیری می کندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ محمدعلی آدینه لو در جمع دانش آموزان  دبیرستان دخترانه شاهد فاطمیه گفت: تعامل متقابل پلیس با مدارس می‌تواند نقشی اثر گذار در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

او در ادامه با اشاره به ترفند دشمنان در ترویج فساد و اشاعه فرهنگ غربی افزود: از اهداف اصلی دشمنان در جنگ نرم، ترویج فساد و اشاعه فرهنگ غربی است و دشمن با استفاده از فضا‌های مجازی و رسانه‌هایی که در اختیار دارد، با رواج فساد در درصدد سلب هویت ایرانی اسلامی جامعه است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اهداف دشمن در جنگ نرم دشمن اظهار کرد: در این جنگ دشمنان سعی دارند با اشاعه فرهنگ منحرف غربی، شایعه پراکنی، ایجاد تردید در دل و ذهن مردم، تبلیغات سوء روانی، رسانه‌ای، فرهنگی و اجتماعی بدون اینکه خشونتی اعمال و تیری شلیک شود، به اهداف شومشان برسند.

سرهنگ آدینه لو در ادامه در خصوص پیشگیری از آسیب‌های مبتلابه دانش آموزان بویژه فضای مجازی گفت: دشمن با روش‌های غلط و الگو سازی و سبک شمردن و بی ارزش کردن اعتقادات و باور‌های جوانان، مخاطبان را جذب و سپس آنان را با اهداف خود همراه می‌سازند.
 
انتهای پیام/ن
 

برنامه های هفته ناجا در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.