مدیرکل راه و شهرسازی استان قم عنوان کرد؛

اعتبار لازم برای تکمیل محور قم-جعفریه ۱۲ میلیارد تومان است

صبوری گفت:تاکنون اجرای بسترسازی و خاک‌ریزی مسیر و اجرای لایه اساس و آسفالت لایه بیندر و توپکا قسمت وسط محور انجام‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به آخرین وضعیت احداث و بهسازی قطعه چهار محور قم- جعفریه گفت: این محور به طول چهار کیلومتر و با عرض بیش از ۲۲ متر در حال احداث است که تاکنون بیش از ۵.۹ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

صبوری اعتبار موردنیاز برای تکمیل پروژه را ۱۲ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: تاکنون اجرای بسترسازی و خاک‌ریزی مسیر و اجرای ابنیه فنی و لایه زیر اساس و اجرای لایه اساس و آسفالت لایه بیندر باند چپ و راست و اجرای باقی‌مانده لایه اساس و آسفالت لایه بیندر و توپکا قسمت وسط محور انجام‌شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با تأکید بر اقدامات باقی‌مانده برای اتمام این پروژه یادآور شد:اجرای عملیات تثبیت سرد با سیمان به همراه اجرای لایه توپکا طرفین مسیر ایمنی سازی و تابلو علائم ایمنی به همراه تهیه و نصب نیوجرسی در طول مسیر برای اتمام پروژه باقی‌مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم آخرین وضعیت این پروژه را مدنظر قرار داد و افزود: ۲۴ کیلومتر از مسیر در حوزه استان قم به‌صورت چهار خطه طی سال‌های گذشته احداث و در سال ۱۳۹۷ قرارداد احداث ۲۱ کیلومتر راه اصلی به همراه دو دستگاه پل با اعتباری بالغ‌بر ۷۰۰.۰۰۰ میلیون ریال منعقد گردیده و عملیات اجرای پروژه آغازشده است.

صبوری همچنین با اشاره به اهمیت احداث راه اصلی جاده قدیم قم-تهران عنوان کرد: احداث راه اصلی این محور به علت وجود شهرک‌های صنعتی و تردد وسایل نقلیه سنگین از اهمیت بالایی برخورد است.

او با بیان اینکه احداث و بهسازی این محور به طول ۱۱۸ کیلومتر راه اصلی در نظر گرفته‌شده است، ابراز کرد: ۶۸ کیلومتر از این پروژه در حوزه استان قم و ۵۰ کیلومتر در حوزه استان تهران قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم اعتبار مصوب این پروژه در سال ۹۸ را ۱۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و ادامه داد: این پروژه توسط وزارت راه و شهرسازی و از سوی شرکت ساخت در حال احداث است.

انتهای پیام/ ح

تکمیل محور قم-جعفریه ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.