فرماندار سردشت گفت:فعالیت قلیان سرا‌ها و سفره خانه‌های سنتی باید کنترل شود و اطلاعات دقیقی از نحوه فعالیت آن‌ها در دست باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،فرماندار سردشت بر تداوم فعالیت‌های مبارزه با مواد مخدر در تمامی حوزه‌ها اشاره گرد و گفت: فعالیت هایمان را جدی‌تر از همیشه انجام خواهیم داد و در شرایطی هستیم که باید روی مقوله آموزش و آگاه سازی جامعه نسبت به خطرات مواد مخدر بیشتر تلاش کنیم.

اقصی نخشی پور نظارت و کنترل فضای جامعه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: فعالیت قلیان سرا‌ها و سفره خانه‌های سنتی باید کنترل  شود و اطلاعات دقیقی از نحوه فعالیت آن‌ها در دست باشد.
 
نخشی پور توسعه فعالیت‌های انجمن معتادان گمنان را بسیار نتیجه بخش عنوان کرد و افزود: معتادانی که به کمپ‌های ترک اعتیاد فرستاده می‌شوند باید تحت نظر باشند و هرگاه از سلامت نهایی آن‌ها اطمینان حاصل کردیم آنان را به مراکز فنی حرفه‌ای معرفی کنیم و با اعطای تسهیلات کار آفرینی و اشتغالزایی، آنان را به آغوش جامعه بازگردانیم.
 
فرماندار ضمن تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی شهرستان که شکل متفاوت و گسترده تری به خود گرفته است افزود: از همشریان می‌خواهیم که نسبت به تمامی موضوعات اجتماعی حساس باشند و ماموران را در جریان هر حرکت مشکوک یا خارج از عرف در حوزه مواد مخدر و دیگر حوزه‌ها قرار دهند چرا که سالم سازی جامعه بدون همکاری و همیاری مردم امکان پذیر نخواهد بود.
 
تحقیق و پژوهش، توسعه فرهنگ سازی، سوق دادن جامعه به سمت سلامت اجتماعی و فرهنگی، استفاده از ظرفیت‌های مطلوب دینی فرهنگی در راستای مبارزه با مواد مخدر، استفاده از توان بسیج در تمامی حوزه‌ها و همچنین آموزش و پرورش، دیگر مواردی بودند که فرماندار سردشت به آن‌ها شاره کرد.
 
در این جلسه همچنین گزارشی از فعالیت‌های انتظامی و هنگ مرزی و ادارات آموزش و پرورش، کمیته امداد، یهزیستی، ورزش و جوانان، کار تعاون و رفاه اجتماعی و شبکه بهداشت و درمان ارائه گردید.
 
به روز رسانی آمار در تمامی حوزه‌های مبارزه با مواد مخدر جهت برنامه ریزی مطلوب‌تر و شناخت نقاط قوت و ضعف و همچنین تدوین و ویرایش مجدد فعالیت کمیته‌های شورای مبارزه با مواد مخدر در این جلسه بررسی و انجام شد.
 
انتهای پیام/م
 

جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سردشت در فرمانداری برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.