واحد شیرینی فروشی و مرکز تهیه غذای آماده در میاندوآب پلمپ شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب از پلمپ یک واحد قنادی متخلف و توقیف فعالیت یک مرکز تهیه و توزیع غذای آماده خبر داد.

واحد شیرینی فروشی و مرکز تهیه غذای آماده در میاندوآب پلمپ شدحیدری  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، افزود: در پی شکایات مردمی از یک واحد آشپزی در شهر میاندوآب، بازرسین بهداشت محیط به محل مراجعه کرده و به صورت فوق العاده از این واحد صنفی بازدید به عمل آوردند و پس از تایید صحت شکایت و مشاهده عدم رعایت اصول بهداشتی، واحد صنفی مذکور با طی مراحل قانونی تعطیل و پلمپ گردید.

حیدری ادامه داد: یک واحد تولید و فروش شیرینی هم که در بازدید‌های دوره‌ای چندین بار از کارشناسان تذکر گرفته بود و این بار هم در زمان مراجعه کارشناسان مشاهده گردید که نواقصات برطرف نگردیده است، اعمال قانون شد و نسبت به پلمپ این واحد هم اقدام گردید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب  ادامه داد: کارشناسان بهداشت محیط، به صورت مستمر در حال پایش تمام اماکن عرضه محصولات غذایی هستند و از مردم هم می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه تخلفات با سامانه ۱۹۰ تماس گرفته و شکایت خود را طرح نمایند.
 
انتهای پیام/م

 

پلمپ واحد غذایی در میاندوآب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.