طی مراسمی در سنندج؛

کتاب تاریخ موسیقی سنندج رونمایی شد

کتاب تاریخ موسیقی سنندج که برگرفته از تعدادی از عکس‌های پیشکسوتان عرصه موسیقی سنندج است و توسط مصطفی زارعی گردآوری شده، طی مراسمی در پردیس سینمایی بهمن سنندج رونمایی شد.

کتاب تاریخ موسیقی سنندج رونمایی شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، این کتاب در سال ۱۳۹۸ چاپ و در ۱۵۷ صفحه منتشر شده که در آن عکس‌ها و توضیحاتی از پیشکسوتان موسیقی سنندج در نزدیک به ۷۰ تا ۸۰ سال گذشته به چشم می‌خورد.

در مراسم رونمایی این کتاب گروه ارکستر کودکان کردستان به سرپرستی خالد مبارکی اقدام به اجرای برنامه کرده که با استقبال حاضران در این مراسم مواجه شد.

همچنین در طول برگزاری مراسم رونمایی از کتاب تاریخ موسیقی سنندج دو کلیپ از مصاحبه با پیشکسوتان و بزرگان موسیقی سنندج به نمایش درآمد و در پایان نیز مصطفی زمانی گردآورنده این کتاب در خصوص چگونگی نحوه جمع آوری عکس‌ها و تدوین آن توضیحاتی ارائه داد.

او اظهار امیدواری کرد با توجه به اینکه در عرصه موسیقی سنندج منابع و افراد بزرگی حضور دارند در آینده نزدیک نیز جلد دوم این کتاب تدوین و منتشر می‌شود.

اجرای برنامه موسیقی توسط گروه آریز سنندج پایان پخش مراسم رونمایی از کتاب تاریخ موسیقی سنندج بود و پس از آن از این کتاب رونمایی شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.