توقیف ۱۶۴ دستگاه وسیله نقلیه در بافق

ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بافق از توقیف ۱۶۴ دستگاه انواع وسیله نقلیه در یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در مهرماه سالجاری تعداد ۱۲۱ دستگاه موتورسیکلت و ۴۳ دستگاه خودرو را متوقف کردند.

او افزود: وسایل نقلیه توقیفی به پارکینگ انتقال و راکبان آن‌ها که مرتکب تخلفاتی اعم از صحبت با تلفن همراه هنگام رانندگی، سرعت غیرمجاز، عدم استفاده از کلاه و کمربند ایمنی را انجام داده بودند ضمن اعمال قانون با اخذ تعهد، متعهد به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق با اشاره به اینکه طبق ضوابط و با رفع توقیف، تعداد ۱۱۰ وسیله نقلیه آزاد شدند، تصریح کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای شهروندان الزامی است و از صدمات بدنی و خسارتی آن‌ها می‌کاهد، لذا رانندگان وسایل نقلیه با رعایت قوانین و احترام به قوانین، آرامش را که شرط تداوم زندگی است بدست می‌آورند.

انتهای پیام/ی

توقیف  ۱۶۴ دستگاه وسیله نقلیه در بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار