انتخاب باشماست فرار یا قرار؟!

سرپرست پلیس راهور استان یزد گفت: بی توجهی به فرمان پلیس، جریمه ۶۰۰ هزار ریالی را برای رانندگان متخلف به دنبال دارد.

انتخاب باشماست فرار یا قرار؟!سرهنگ رضا زارع سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: رانندگان وسایل نقلیه در هنگام تردد در محور‌های درون شهری و برون شهری موظف به رعایت تمامی نکات ایمنی و پرهیز از انجام رفتار‌های پرخطر و حادثه ساز، هستند.

 او افزود: هنگامیکه نیرو‌های پلیس راهور، تخلفی را از سوی رانندگان مشاهده می‌کنند، دستور توقف و ایست خودرو را اعلام می‌کنند و رانندگان بلافاصله پس از اطلاع از این فرمان، باید نسبت به توقف خودرو در نزدیک‌ترین محل امن اقدام کنند.

سرهنگ زارع ادامه داد: در صورت بی توجهی راننده به فرمان ایست پلیس و متواری شدن از محل، پلیس می‌تواند برای راننده متخلف به صورت غیابی قبض جریمه ۶۰۰ هزار ریالی صادر کند.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد با بیان اینکه پلیس اجازه‌ی صدور قبض جریمه‌ای به جز قبض جریمه‌ی مربوط به بی توجهی به فرمان ایست را دارد، اضافه کرد: پلیس اجازه دارد تخلفی که علت صدور فرمان ایست بوده است را در قبض جریمه‌ای صادر و در سوابق خلافی خودرو اعمال کند.

او اضافه کرد: پلیس راهور در صورت مشاهده برخی تخلفات خاص از رانندگان، می‌تواند به صورت تلفنی یا کتبی دستور توقیف خودرو مربوطه را از دادستان دریافت و خودرو را متوقف و اعمال قانون نماید.

انتهای پیام/ غ

جریمه ۶۰۰ هزار ریالی را برای رانندگان متخلف

برچسب ها: حوادث ، پلیس راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار