توزیع ۱۵ میلیون لیتر نفت سفید در مناطق روستایی فارس

مدیر شرکت پخش فراورده فرآورده‌های نفتی فارس از تامین و توزیع ۱۵ میلیون لیتر نفت سفید در مناطق روستایی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر بنی کریمی مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از تامین و ذخیره سازی ۱۵ میلیون لیتر نفت سفید مناطق روستایی و صعب العبور فارس قبل از شروع فصل سرما خبرداد.

او افزود: از ابتدای امسال تا پایان مهر ۱۵ میلیون لیتر نفت سفید تامین و توزیع شده است.

بنی کریمی با بیان اینکه سعی شده تا ذخیره سازی و تامین نفت سفید در استان به خصوص در مناطق شمالی قبل از شروع فصل سرما انجام شود، ادامه داد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در فرایند تامین و توزیع نفت سفید، نقش تامین کننده را برعهده دارد و مسئولیت توزیع با شرکت‌های تعاونی روستایی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، میانگین مصرف روزانه نفت سفید در استان را بیش از ۶۹ هزار لیتر اعلام و تصریح کرد: مصرف این فرآورده در هفت ماه گذشته امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۱ درصد افزایش داشته است.

بنی کریمی ادامه داد: از جمله دلایل این افزایش مصرف، بارندگی‌های فروردین ماه در برخی از نقاط استان است.

او گفت: هماهنگی‌های لازم با سازمان تعاونی روستایی استان و مسئولان شهرستان‌ها در مورد ذخیره سازی مطلوب و تامین نفت سفید صورت گرفته است و از شرکت‌های تعاونی روستایی درخواست می‌شود تا به موقع نسبت به خرید نفت سفید اقدام کنند و سوخت مورد نیاز خانوار‌ها را قبل از شروع بارندگی‌ها تحویل دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس افزود: براساس دستورالعمل‌ها و مصوبات تحویل نفت سفید با ارائه کالابرگ (کوپن) است و خانوار‌هایی که بدون کالابرگ هستند می‌توانند با مراجعه به اداره‌های پست استان نسبت به دریافت آن اقدام کنند.
انتهای پیام/م

توزیع ۱۵ میلیون لیتر نفت سفید در فارس

برچسب ها: نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
سلام
چرا سهمیه بر اساس تعداد خانوار است ؟ نفت که در یک روستا با خانه ها بدون استاندارد تعریف می شود .واقعا مرغ پخته خنده اش میگیرد .نفت مگر قند برنج است که بر اساس تعداد خانواده ها تعریف شده است .
آخرین اخبار