مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان:

رزمایش سراسری قطع برق در دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برگزار شد

سید محمد موسوی زاده از برگزاری رزمایش کنترل آماده به کاری مولد‌های برق اضطراری در دستگاه‌های اجرایی استان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به حساسیت و اهمیت حوزه پدافند غیرعامل گفت: مصون‌سازی زیرساخت‌ها و تأمین امنیت مراکز مهم و حیاتی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های اجرای پدافند غیرعامل است.

او به برگزاری رزمایش سراسری قطع برق به مناسبت هفته پدافند غیرعامل از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان اشاره کرد و اجرای این رزمایش را در ارزیابی عملکرد آماده به کاری مولد‌های برق اضطراری مراکز حیاتی و حساس مهم دانست.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بیان داشت: این رزمایش در شرکت توانیر، برق مراکز مهم بدون اطلاع قبلی قطع شد تا میزان آمادگی دستگاه‌های موردنظر در شرایط بحرانی برای استفاده سریع از دیزل ژنراتور سنجیده شود.

سید محمد حسینی نژاد معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان نیز در این زمینه گفت: با برگزاری این رزمایش و سنجش و ارزیابی پنج دستگاه اجرایی مشخص شد مواد اضطراری این دستگاه‌ها در مدت‌زمان پنج ثانیه وارد مدار شدند.

او بیان داشت: در استان سمنان ۷۰ دستگاه اجرایی برای نصب سامانه برق اضطراری اقدام کرده‌اند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: نصب مولد‌های برق اضطراری در دستگاه‌های اجرایی در راستای خدمات‌رسانی هر چه‌بهتر بهتر به مردم در شرایط بحرانی باید موردتوجه قرار گیرد.

حسینی نژاد بیان داشت: پدافند غیرعامل یکی از راهکار‌های تقویت زیرساخت‌ها و مصون‌سازی آن‌ها در برابر انواع تهدیدات در موقعیت‌های بحرانی است و به همین دلیل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

انتهای پیام / ر

جزئیات رزمایش سراسری قطع برق در دستگاه‌های اجرایی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.