رئیس مجلس در سردشت:

با وجود تحریم‌ها طرح‌های عمرانی زیادی در مناطق مرزی به بهره برداری رسید/ آمادگی مجلس برای التیام دردهای مصدومان شیمیایی سردشت

با وجود تحریم های ظالمانه  طرحهای عمرانی زیادی در مناطق مرزی افتتاح شدلاریجانی گفت:با وجود تحریم های ظالمانه طرح های عمرانی زیادی در مناطق مرزی به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی  لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پس از افتتاح نیروگاه آبی سردشت گفت:با وجود تحریم های ظالمانه آمریکا که مشکلاتی را در بخش های مختلف در کشور ایجاد کرده است توانستیم با قدرت طرحهای عمرانی را در نقاط مختلف حتی در مناطق مرزی طبق برنامه اجرا کنیم

 او افزود :اجرای طرح جامع گردشگری سردشت می تواند ظرفیت های گردشگری این منطقه زیبا را بیشتر نشان دهد لذا باید تلاش کرد تا  از این ظرفیت برای جذب گردشگران کشورهای همسایه استفاده شود.

رونق کشاورزی در مناطق مرزی از اولویت های نظام است

لاریجانی بیان کرد:برای التیام دردهای مصدومان شیمیایی سردشت بنیاد شهید وامور ایثارگران باید با اجرای برنامه های ویژه سطح بهداشت و درمان مردم را ارتقاء دهد و مجلس آماده هرگونه همکاری در این زمینه است.

رئیس مجلس افزود:رونق کشاورزی در مناطق مرزی از اولویت های نظام است و بخشی از اهداف ساخت سدها با همین هدف صورت گرفته است.

او گفت: ساخت سد سردشت و نیروگاه آن به دست متخصصان ایرانی نشان از قدرت مهندسی ایرانی است و باید در تمام در طرحهای عمرانی کشور این مهم اتفاق بیافتد.


بیشتر بخوانید:نیروگاه ۱۵۰مگاواتی سردشت افتتاح شد


انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.