با حضور رئیس مجلس و وزیر نیرو ؛

رونمایی از اولین فراخوان سرمایه‌گذاری طرح گردشگری آبی محدوده مخزن سد سردشت

با حضور لاریجانی و اردکانیان اولین فراخوان سرمایه‌گذاری طرح گردشگری آبی محدوده مخزن سد سردشت رونمایی شد.

رونمایی از اولین فراخوان سرمایه‌گذاری طرح گردشگری آبی محدوده مخزن سد سردشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،اولین فراخوان سرمایه‌گذاری طرح گردشگری آبی محدوده مخزن سد سردشت در استان آذربایجان غربی، در چهارمین هفته پویش هرهفته الف ب ایران، همزمان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو به منظور تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین وزارتخانه‌های نیرو و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری رونمایی شد.

بهروز مرادی، مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در این مراسم با بیان اینکه طرح گردشگری آبی محدوده مخزن سد سردشت در سه مرحله اجرا خواهد شد، افزود: با اجرای فاز اول این طرح به ارزش ۳۹۸ میلیارد ریال، علاوه بر اشتغال‌زایی مستقیم برای ۲۳۱ نفر، ظرفیت ورود روزانه ۵۲۰۰ نفر گردشگر فراهم خواهد شد.

او گفت:سردشت یکی از شهرستان‌های مرزی آذربایجان غربی به شمار می‌رود که در زمینه‌های طبیعت‌گردی، تاریخی و بازرگانی دارای ظرفیت‌های ارزشمند گردشگری است.

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران  افزود:با توجه به زیبایی و عظمت سد سردشت، طبیعت حاشیه سد و پلی که بر روی آن احداث شده است، امکان سرمایه‌گذاری روی این پتانسیل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های گردشگری این منطقه فراهم شده است.

انتهای پیام/م

 

رونمایی از طرح گردشگری سردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.