افزایش رضایت مردم خراسان شمالی از نیروی انتظامی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی از افزایش رضایت مردمی از نیرو‌های انتظامی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مسلم محمدیاران دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی  در آیین معارفه فرمانده انتظامی مرکز خراسان شمالی گفت : ازجمله وظایف نیروی انتظامی تأمین امنیت و آسایش فردی و اجتماعی است که از منظر رهبر انقلاب پلیس خوب، پلیس مقتدر است.

محمد یاران اقتدار را در برخورد با اراذل‌ و اوباش و متعرضان به جان، مال و ناموس مردم دانست و افزود: مجموعه نیروی انتظامی در شهرستان‌ها همچون پاسگاه‌ها و گشت‌های انتظامی در منظر مردم است و عملکرد آن‌ها به‌پای تمام نیرو‌های مسلح و نظام نوشته می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی از وجود برخی از محدودیت‌ها در امکانات نیروی انتظامی خبر داد و گفت: علی‌رغم وجود این محدودیت‌ها، اما تأمین نظم و امنیت مرکز استان در تمام تجمعات و اغتشاشات نمونه بارز عملکرد مناسب نیروی انتظامی است.

او عدم آسیب به اموال عمومی در اغتشاشات دی‌ماه ۹۶ را نشانه‌ای از مدیریت نیروی انتظامی مرکز استان بیان کرد و ادامه داد: حضور درصحنه نیرو‌های انتظامی بجنورد باعث شد تا مدیریت مناسبی در آن روز‌ها و اتفاقات انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه به برخورد با ناقضان حقوق مردم تأکید کرد و گفت: مردم انتظار دارند تا صیانت و حفاظت از حقوق شهروندی رعایت شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی در انتها از ارتقا اعتماد مردم به نیروی انتظامی خبر داد و گفت: تلاش‌های خوبی در نیروی انتظامی بجنورد انجام‌شده، اما ایده آل نیست.

منبع : فارس 

انتهای پیام/د

افزایش رضایت مردم خراسان شمالی از نیروی انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.