امینی: انتظار کسب ۲ سهمیه المپیک برای کاراته بانوان را داریم

مدیر تیم‌های ملی کاراته بانوان گفت: فدراسیون انتظار حداقل کسب ۲ سهمیه المیپیک ۲۰۲۰ توکیو را برای کاراته بانوان دارد.

امینی: انتظار کسب ۲ سهمیه المپیک برای کاراته بانوان را داریم

اشرف امینی مدیر تیم‌های ملی کاراته بانوان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در حال حاضر تیم ملی کاراته دختران ما در اردو آماده سازی قبل از اعزام به اسپانیا به سر می‌برد، تمرینات ما تا روز جمعه بعد از ظهر ادامه خواهند داشت. خوشبختانه روند آماده سازی ملی پوشان به خوبی پیش می‌رود و مبارزات آن‌ها توسط اعضای کادر فنی آنالیز شده است.

او تصریح کرد: تمرینات کاراته‌کا‌ها باتوجه به نتایجی که از آنالیز رقابت هایشان به دست آمده، طراحی شده است. ما سعی کردیم نقاط ضعف و قوت ملی پوشان را شناسایی کنیم و در این مدت زمانی ضعف‌های تکنیکی را کاهش دهیم و روی نقاط قوت بازیکنان تاکید کنیم. از نظر آمادگی بدنی هم با توجه به نکاتی که از رقابت‌های روسیه به دست آوردیم روی توان جسمانی آن‌ها کار می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: رهنما: خانواده کاراته باید از خودزنی دست بردارد/ عملکرد تیم ملی بانوان سینوسی است



امینی افزود: تمام تلاش فدراسیون این است که حداقل ۲ سهمیه المپیک را در بخش بانوان کسب کند، ما برای کسب سهمیه پنج رویداد پیش رو داریم تا بازیکنان جواز حضور در المپیک ۲۰۲۰ را کسب نمایند. سارا بهمنیار و حمیده عباسعلی از جمله کسانی هستند که رنکینگ خوبی دارند، اما امتیاز رقیبانشان هم به این ۲ تن نزدیک است، سایر ملی پوشان ما هم این فرصت را دارند که در مسابقات باقی مانده تا پایان امسال رنکینگ خود را ارتقا دهند و شانس حضور در توکیو را داشته باشند.

مسابقات برون مرزی هزینه بالایی دارد

مدیر تیم ملی کاراته بانوان در ادامه گفت: اعزام ملی پوشان به مسابقات برون مرزی هزینه بالایی را در بردارد و فدراسیون گزارش مربوط به خرج مسابقات برون مرزی را به کمیته ملی المپیک داده است، چون ما برای کسب سهمیه مجبور به حضور در تمامی مسابقات هستیم. خوشبختانه تا این جای کار حمایت مالی خوبی از ما شده است و کاراته کا‌های ما جای تمرینی و شرایط مطلوبی دارند، حتی بانوان مربی بدنساز، ماساژور و روانشناس هم دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار