احضار رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید برای ادای شهادت علیه ترامپ به کنگره

رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در جریان تحقیقات دموکرات‌ها در زمینه رسوایی اوکراین گیت برای ادای شهادت به کنگره فراخوانده شد.

احضار رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید برای ادای شهادت علیه ترامپ به کنگرهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا در راستای تحقیقات مربوط به استیضاح رئیس جمهور این کشور از میک مالوینی، رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید خواستند تا روز جمعه برای ادای شهادت در کنگره حضور یابد.

آدام شیف، الیوت انجل و کارولین مالونی، روسای کمیته‌های اطلاعاتی، امور خارجی مجلس نمایندگان و سرپرست کمیته نظارت مجلس در نامه‌ای به مالوینی اعلام کردند: بر اساس شواهد جمع آوری شده در تحقیقات استیضاح و گزارش‌های عمومی، معتقدیم که شما اطلاعات قابل توجه و دست اولی در ارتباط با تحقیقات مجلس نمایندگان در اختیار دارید.

دموکرات‌ها می‌گویند بر اساس اطلاعات افشا شده در جریان تحقیقات استیضاح، مالوینی نقش جدی در درخواست ترامپ از عوامل خارجی برای مداخله در انتخابات ۲۰۲۰ داشت. همچنین دموکرات‌ها بنابر مدارک گردآوری شده می‌گویند مالوینی ممکن است با گوردون سوندلند، سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا و رودی جولیانی، وکیل ترامپ در اجرای طرح پیگیری تحقیقات علیه جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰، همکاری کرده باشد.

تعاملات ترامپ با مقامات اوکراینی این روز‌ها در مرکز تحقیقات مربوط به استیضاح وی از سوی دموکرات‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار