هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا ؛

کار سخت یوونتوس در مسکو/تلاش سیتیزن‌ها و پاریسی‌ها برای تثبیت صعود

رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸دیدار پیگیری می‌شود و تیم‌های مدعی در اروپا به مصاف حریفانشان می‌روند. این رقابت‌ها در هفته چهارم از شب گذشته آغاز شده است و قرار است امشب به پایان برسد.

کار سخت یوونتوس در مسکو/جدال جذاب رئال مادرید و گالاتاسرای برای تثبت جایگاه

گروه A

پاری سن ژرمن (فرانسه) - کلوب بروژ (بلژیک) -  (۲۳:۳۰)
رئال مادرید (اسپانیا)  - گالاتاسرای (ترکیه) -  (۲۳:۳۰)

پاری سن ژرمن در این گروه با ۹ امتیاز از ۳ بازی گذشته صدر نشین است، شاگردان زیدان هم شرایط چندان خوبی ندارند و با ۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد، فاصله آن‌ها با کلوب بروژ رده سومی تنها ۲ امتیاز است. گالاتاسرای هم با یک امتیاز در رده آخر این گروه قرار دارد. پاریسی‌ها امشب در دیدار خانگی کاری نسبتا آسان پیش رو دارند و می‌توانند با برد در بازی امشب به مرحله بعدی صعود کنند، کهکشانی‌ها هم در خانه با گالاتاسرای بازی می‌کنند و اگر نتوانند برنده باشند ممکن است حتی جایگاهشان را از دست بدهند، بازی امشب رئال بسیار مهم و‌حساس است و می‌تواند در این گروه تاثیر گذار باشد.

کار سخت یوونتوس در مسکو/تلاش سیتیزن‌ها و پاریسی‌ها برای تثبیت صعود

گروه B

بایرن مونیخ (آلمان)  - المپیاکوس (یونان)  - (۲۱:۲۵)
ستاره سرخ بلگراد (صربستان)  - تاتنهام (انگلیس)  (۲۳:۳۰)

بایرنی‌ها که به تازگی با کواچ قطع رابطه کرده اند امشب شانس آن را دارند تا با پیروزی برابر المپیاکوس نه چندان قدرتمند صعودشان را ۲ هفته زودتر به مرحله بعد قطعی کنند. آن‌ها تیم آماده‌ای دارند و برای بازی امشب هم اگر چه سرمربی ندارند، اما شرایط خوبی دارند.

دیگر دیدار مهم این گروه هم در صربستان انجام می‌شود و ستاره سرخ میزبان تاتنهام بحران زده است، سفید‌های لندنی شرایط خوبی ندارند و پس از شکست عجیب و‌سنگین برابر بایرن مونیخ با نتیجه ۷-۲ در لیگ جزیره هم عملکرد مطمئن و خوبی نداشتند آن‌ها با این حال با ۴ امتیاز تیم دوم گروه هستند و پس از آن‌ها حریفشان یعنی ستاره سرخ بلگراد با ۳ امتیاز قراردارد.

کار سخت یوونتوس در مسکو/تلاش سیتیزن‌ها و پاریسی‌ها برای تثبیت صعود

گروه C

دیناموزاگرب  (کرواسی) - شاختاردونتسک (اوکراین) - (۲۳:۳۰)
آتلانتا  (ایتالیا) - منچستر سیتی (انگلیس) -  (۲۳:۳۰)

منچستر سیتی قدرتمند که در دوره گذشته این رقابت‌ها به جمع ۴ تیم برتر هم رسیده بود می‌تواند با توجه به ۹ امتیازه بودنش و برد در بازی امشب برابر تیم‌قعر نشین آتلانتا صعودش به دور بعد را قطعی کند. دیدار مهم این گروه، اما میان تیم‌های دیناموزاگرب و شاختاردونتسک اوکراین است، هر ۲ تیم ۴ امتیازی هستند و در رده دوم و سوم‌هستند، برنده بازی امشب می‌تواند جایگاه دومی اش را قطعی کند، تساوی در این دیدار هم شرایط این گروه را سخت‌تر می‌کند.

کار سخت یوونتوس در مسکو/تلاش سیتیزن‌ها و پاریسی‌ها برای تثبیت صعود

گروه D

لوکوموتیو موسکو (روسیه)  - یوونتوس (ایتالیا) -  (۲۱:۲۵)
بایرلورکوزن (آلمان)  - اتلتیکو مادرید (اسپانیا) -  (۲۳:۳۰)

جدال غیر مستقیم راه راه پوشان تورین و‌اتلتیکو در این گروه همچنان وجود دارد، هر ۲ تیم ۷ امتیازی هستند تنها در بازی رو‌در روی خودشان به تساوی رسیده اند و در دیدار‌های دیگرشان برنده شده اند، یوونتوس امشب باید در مسکو‌برابر لوکومتیو بازی کنند، دیدار رفت ۲ تیم در هفته سوم این رقابت‌ها با نتیجه ۲-۱ به سود تورینی‌ها به پایان رسید البته آن‌ها تا دقایق پایانی عقب بودند و با کامبک فوق العاده و درخشش دیبالا توانستند برنده بازی باشند؛ بنابراین امشب آن‌ها کار سختی دارند و اصلا نمی‌تواند آن‌ها را از پیش برنده دانست. اتلتیکو مادرید هم بازی رفتش را برابر بایر لورکوزن برنده شده و نسبت به یوونتوس کار آسانی در این هفته دارد. بایر لورکوزن با صفر امتیاز در قعر جدول و لوکوموتیو مسکو با ۳ امتیاز در رده سوم این گروه قرار دارند.

کار سخت یوونتوس در مسکو/تلاش سیتیزن‌ها و پاریسی‌ها برای تثبیت صعود


بیشتر بخوانید:

نقشه آلمانی‌ها برای شکست یاران آزمون در سن‌پترزبورگ / جدال نفسگیر چلسی و آژاکس در لندن

کامبک یووه با درخشش جواهر آرژانتینی درشب پیروزی رئال و بایرن/برد ۵ گله سیتی، تاتنهام و پاری سن ژرمن

پیروزی اتلتیکو مادرید مقابل لورکوزن/ رقابت شاختار و دیناموزاگرب برای رتبه دوم برنده نداشت


انتهای پیام/

پیش بازی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار