هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا؛

نقشه آلمانی‌ها برای شکست یاران آزمون در سن‌پترزبورگ / جدال نفسگیر چلسی و آژاکس در لندن

رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری چند دیدار مهم و حساس در سراسر قاره سبز پیگیری خواهد شد و تکلیف برخی تیم‌های حذف شده و راه یافته هم معلوم می‌شود.  

نقشه آلمان‌ها برای شکست یاران آزمون در سنت پترزبورگ / جدال نفسگیر چلسی و آژاکس در لندن

گروه E

ناپولی (ایتالیا)  - سالزبورگ (اتریش) 

لیورپول (انگلیس)  - خنک (بلژیک) 

تیم فوتبال ناپولی در این گروه با ۷ امتیاز صدرنشین است لیورپول و سالزبورگ هم با ۶ و ۳ امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. شاگردان آنجلوتی که در رقابت‌های لیگ قهرمانان امسال بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته اند و شانس آن  را دارند تا با برد در این بازی عملا صعودشان به دور حذفی را در فاصله ۲ هفته مانده تا پایان این رقابت‌ها قطعی کنند، ناپولی در بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۳ -۲ برنده بازی شد و برای قطعی کردن صعودش به دور بعد باید علاوه بر پیروزی مجدد برابر این تیم  منتظر پیروزی لیورپول هم مقابل خنک قعر نشین باشند.  

شاگردان کلوپ در بهترین فرمشان هستند و در آنفیلد هم کار آسانی برابر نماینده بلژیک و حتی قطعی کردن صعودشان به دور بعدی دارند، آن‌ها قهرمان دوره قبلی این رقابت‌ها هستند و برای بازی امشب هم به غیر از شقیری و کلین یگر بازیکنانشان را در اختیار دارند، لک لک‌های مرسی ساید در بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۴ -۱ برنده شدند و تکرار چنین نتیجه‌ای در بازی برگشت از آن‌ها هم دور از انتظار نیست.

نقشه آلمان‌ها برای شکست یاران آزمون در سنت پترزبورگ / جدال نفسگیر چلسی و آژاکس در لندن

گروه F

بارسلونا (اسپانیا) - اسلاویا پراگ (جمهوری چک) - (۲۱:۲۵)

دورتموند (آلمان) - اینتر (ایتالیا) - (۲۳:۳۰)

آبی اناری پوشان با ۷ امتیاز صدرنشین این گروه هستند و کار آسانی برای بازی امشبشان برابر اسلاویا پراگ دارند، بارسایی‌ها با برد در بازی رفت عملا فاصله خوبی با دیگر حریفانشان در جدول ایجاد کردند و می‌توانند با یک برد دیگر خیالشان را عملا برای حضور در مرحله بعدی راحت کنند. مهم ترین بازی امشب اروپا، اما بدون شک مصاف تیم‌های دورتموند و اینتر خواهد بود، هر ۲ تیم از بهترین‌های کشورشان هستند و هر ۲ هم با ۴ امتیاز برابر در جایگاه دوم قرار دارند، دیدار رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر صفر به نفع اینتر به پایان رسید و انتظار می‌رود این بازی که به میزبانی زنبور‌ها انجام می‌شود از هیجان و حساسیت بالایی برخوردار باشد.  

نقشه آلمان‌ها برای شکست یاران آزمون در سنت پترزبورگ / جدال نفسگیر چلسی و آژاکس در لندن

گروه G

زنیت سن پترزبورگ (روسیه) - لایپزیش (آلمان) - (۲۱:۲۵)

لیون (فرانسه) - بنفیکا (پرتغال) - (۲۳:۳۰)

یکی از دیدار هایاین گروه برای فوتبالدوستان ایرانی از اهمیت زیادی برخوردار است و آن هم مصاف زنیت و لایپزیش در سن پترزبورگ است، سردار آزمون بازیکن ایرانی تیم زنیت که از جمله ستارگان تیمش هم محسوب می‌شود مشکلی برای همراهی آبی‌های روسیه در این بازی ندارد و انتظار می رود که همانند بازی نخستش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بازهم گلزنی کند. در این گروه لایپزیش با ۶ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های زنیت، لیون و بنفیکا با ۴، ۴ و ۳ امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارن. فاصله امتیاز تیم‌های در این گروه بسیار کم است و هر نتیجه‌ای می‌تواند در جایگاه تیم‌ها تاثیر زیادی داشته باشد؛ بنابراین هر ۲ دیدار این گروه حساس و دیدنی خواهد بود.  

نقشه آلمان‌ها برای شکست یاران آزمون در سنت پترزبورگ / جدال نفسگیر چلسی و آژاکس در لندن

گروه H

چلسی (انگلیس) - آژاکس (هلند) - (۲۳:۳۰)
والنسیا (اسپانیا) - لیل (فرانسه) - (۲۳:۳۰)

تیم‌های فوتبال چلسی و آژاکس هم امشب دیدار مهمی را برگزار می‌کنند، هر ۲ تیم با ۶ امتیاز در رده اول و دوم قرار دارند و والنسیا هم با ۴ امتیاز در تعقیب آن‌ها است، بازی رفت ۲ تیم برنده‌ای نداشت و انتظار می‌رود امشب ۲ تیم بازی جذاب و دیدنی را به نمایش بگذارند. البته دیگر بازی این گروه هم حساس و به راحتی قابل پیش بینی نیست.  

نقشه آلمان‌ها برای شکست یاران آزمون در سنت پترزبورگ / جدال نفسگیر چلسی و آژاکس در لندن

رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فردا شب هم با برگزاری 8 دیدار در 4 گروه دیگر هم پیگیری می شود. 


بیشتر بخوانید:

 پیروزی شاگردان لمپارد مقابل آژاکس در کرایف آرنا/ شکست زنیت در حضور ۷۵ دقیقه‌ای آزمون

کامبک یووه با درخشش جواهر آرژانتینی درشب پیروزی رئال و بایرن/برد ۵ گله سیتی، تاتنهام و پاری سن ژرمن

پیروزی اتلتیکو مادرید مقابل لورکوزن/ رقابت شاختار و دیناموزاگرب برای رتبه دوم برنده نداشت


انتهای پیام/ 

پیش بازی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
سردارازمون جواهرایرانی
آخرین اخبار