بازداشت فردی که نتانیاهو را تهدید به قتل کرده بود

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند فردی که نخست‌وزیر این رژیم را تهدید به قتل کرده بود به منظور بازجویی تحویل یگان مبارزه با جرایم سایبری داده شده است.

بازداشت فردی که نتانیاهو را تهدید به قتل کرده بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، پلیس رژیم صهیونیستی فردی که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم و خانواده‌اش را تهدید به قتل کرده بود، بازداشت کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند این فرد یکی از اسرائیلی‌های ساکن عسقلان بوده که ۵۵ سال سن دارد و به منظور بازجویی تحویل یگان مبارزه با جرایم سایبری داده شده است.

این فرد در صفحه شخصی خود در فیسبوک نتانیاهو، همسرش ساره و پسرش یائیر را تهدید به قتل کرده بود.

او در یادداشتی در صفحه شخصی خود در سالروز ترور «اسحاق رابین» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی نوشته بود که «باید یک گلوله به سر نتانیاهو شلیک کند». او همچنین از پلیس خواسته بود آماده مراسم خاکسپاری نتانیاهو و خانواده‌اش شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: قتل ، رژیم صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۱۳ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
تمامی امت واحده رسول الله امت حزب الله در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص قصد دارند بکشنت و می کشنت خیالت راحت شد همه امت تهدیدت کردند به مرگ وحشتناک مردک اشغالگر کودک کش مظلوم کش حالا همه جهان اسلام رو دستگیر کن جانت مردک جانی جنایتکار نتانیاهو کلت به زمین روت به کوه .
آخرین اخبار