محبوبیت ترامپ از ۵ نامزد دموکرات کمتر است

نتایج نظر سنجی‌های جدید نشان می‌دهد در صورتی که انتخابات آمریکا امروز برگزار شود ۵ نامزد دموکرات می‌توانند دونالد ترامپ را شکست دهند.

نظر سنجی: محبوبیت ترامپ از ۵ نامزد دموکرات کمتر استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، نتایج نظرسنجی مشترک روزنامه واشنگتن پست و شبکه تلویزیونی‌ ای بی سی نیوز حاکی از آن است که محبوبیت دونالد ترامپ کمتر از پنج نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ است.

بر اساس این نظرسنجی، اگر انتخابات آمریکا امروز برگزار شود دونالد ترامپ با حداقل آرا (۳۹ درصد) ریاست جمهوری را به رقبای دموکراتش واگذار می‌کند. در این نظرسنجی محبوبیت بایدن با ۱۷ درصد بیشتر از ترامپ به ۵۶ درصد رسیده است.

همچنین طبق این نظرسنجی در صورتی که انتخابات امروز برگزار شود الیزابت وارن، سناتور ماساچوست با ۵۴ درصد در برابر ۳۹ درصد آرای ترامپ؛ برنی سندرز، سناتور ورمونت، با ۵۶ درصد در برابر ۳۹ درصد آرای ترامپ؛ کاملا هریس، سناتور کالیفرنیا با ۵۲ درصد در برابر ۳۹ درصد آرای ترامپ؛ و پیتر بودجج، شهردار ساوت بند با ۵۲ در صد در برابر ۴۱ درصد، ترامپ را شکست می‌دهند.

این نظرسنجی با شرکت ۱۰۰۳ بزرگسال آمریکا و در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ اکتبر با حاشیه خطای ۳.۵ درصد انجام شده است.

انتخابات آمریکا در ۳ نوامبر سال ۲۰۲۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
اصلا وقتی رای اونجا الکتریکی هست همون وقت میشه فهمیو یعنی الان رای الکترال کی بیشتره اگه راست میگن اول الکترال بدن بعد رای مردم اخرش باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
من‌نمیدونم چرا اینا نمیمرن ۸۵ سال عمرشه مثل یه جوون ۳۵ ساله راه میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
مگه محبوبیت هم داره که بخاد کم یا بیش باشه یعنی رو هم ۵تا رو هم ۶۰ تر تره ۴۰
آخرین اخبار