عملکرد خوب بیرانوند در پرسپولیس

دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد درخشانی در درون دروازه این تیم در لیگ برتر نوزدهم داشته است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در ۱۰ دیدار گذشته، ۸ بار درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته که حاصل آن ۴ کلین شیت بوده و نکته مثبت اینکه ۳ کلین شیت پیاپی طی ۳ بازی اخیر برای او و سرخپوشان ثبت شده است.

بیرانوند مقابل تراکتور تبریز، استقلال تهران، سپاهان اصفهان، شهرخودرو مشهد، پیکان تهران، شاهین بوشهر، ماشین‌سازی تبریز و فولاد خوزستان به میدان رفته که برابر استقلال، شاهین، ماشین‎سازی و فولاد کلین شیت کرده است.

لازم به ذکر است در هر ۴ بازی هم موقعیت‌هایی روی دروازه سرخپوشان خلق شد، اما او توانست از قفس توری تیمش محافظت کند.

همچنین در ۲ بازی مقابل پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان نوبت به بوژیدار رادوشوویچ رسید که دروازه‌بان پرسپولیس شود و در هر ۲ دیدار، پرسپولیس گلی دریافت نکرد.

در حال حاضر، پرسپولیس از ۱۰ بازی گذشته خود ۵ گل دریافت کرده که احسان حاج‌صفی (تراکتور)، کی‌روش استنلی و محمد محبی (سپاهان)، فرشاد فرجی (شهرخودرو) و سعید واسعی (پیکان) زنندگان گل به پرسپولیس تا اینجای کار بودند.

این بازیکن دروازه بان ملی پوش است و تا چند وقت دیگر باید با عراق دیدار کند. همچنین بیرانوند برای تمدید قرارداد بلند مدت با محمدحسن انصاری‌فرد به توافق نهایی رسیده و قرار است این اتفاق به زودی رخ دهد تا او همچنان به عنوان دروازه بان اصلی سرخ‌ها فعالیت کند.


بیشتر بخوانید: بیرانوند مشکلی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس ندارد


انتهای پیام/

آمار خوب دروازه بان ملی پوش پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار