بیرانوند مشکلی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس ندارد

دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس مشکلی برای تمدید قرارداد بلند مدت با سرخپوشان پایتخت ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه تیم فوتبال پرسپولیس تهران چندی پیش با اعلام خبر تمدید ۲ ساله قراردادش با این باشگاه اظهار کرد: با پرسپولیس قرارداد دارم و قرار است که آن را ۲ سال دیگر هم تمدید کنم. طبق صحبت‌هایی که با محمدحسن انصاری‌فرد (مدیر عامل باشگاه پرسپولیس) داشتیم، قرار است بعد بازی با بحرین این اتفاق بیفتد. فقط قرار شده که یک بند در قرارداد من باقی بماند که اگر می‌خواهم لژیونر شوم، بتوانم این کار را انجام دهم و بتوانم به لحاظ مالی به پرسپولیس کمک کنم.

بیرانوند برای تمدید قرارداد بلند مدت با محمدحسن انصاری‌فرد به توافق نهایی رسیده و قرار است این اتفاق به زودی رخ دهد تا او همچنان به عنوان دروازه بان اصلی سرخ‌ها فعالیت کند.

این بازیکن که ملی پوش هم محسوب می‌شود، مطالباتی از پرسپولیس دارد، اما مشکلی وجود ندارد و به زودی با سرخ‌ها قراردادش را تمدید می‌کند.

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد که بیرانوند با پرسپولیس برای تمدید قرارداد بلند مدت به توافق رسیده و به زودی قراردادش را تمدید می‌کند و مشکلی وجود ندارد.



انتهای پیام/

آخرین وضعیت دروازه بان ملی پوش پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار