رشد ۸ درصدی نزاع با بیش از ۳ هزار مصدوم در لرستان

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: تعداد مراجعین نزاع به مراکر پزشکی قانونی هشت درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حمیدرضا نظیفی مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: تعداد مراجعین نزاع به مراکر پزشکی قانونی طی سه ماهه ابتدایی امسال هشت درصد افزایش یافته است.

 نظیفی با اعلام این خبر افزود: بهار امسال سه هزار و ۶۷۰ مصدوم نزاع، به پزشکی قانونی لرستان مراجعه کرده اند که این آمار در مقایسه با سه هزار و ۴۰۰ مراجعه در مدت مشابه سال قبل هشت درصد افزایش یافته است.

او  اظهار داشت: از کل مراجعین نزاع در سه ماه اول امسال۲ هزار و ۸۴۹ نفر مرد و مابقی زن بوده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با بیان اینکه نزاع در اردیبهشت ماه بیشتر بوده است تصریح کرد: اردیبهشت ماه امسال آمار مراجعین نزاع یکهزار و ۳۱۴ نفر بوده که نسبت به اردیبهشت ۹۷ با یکهزار و ۷۰ مراجعه کننده، ۲۲ درصد افزایش داشت.

نظیفی تصریح کرد: در بسیاری موارد افراد آسیب دیده در نزاع و یا تصادفات جرحی با ظاهر خون آلوده و پیش از مراجعه به مراکز درمانی، برای تعیین خسارت به پزشکی قانونی مراجعه و تصور می‌کنند با چنین وضعیت ظاهری خسارت بیشتری به آنان تعلق می‌گیرد.

او توضیح داد: مراجعه به پزشکی قانونی قبل از دریافت خدمات اولیه درمانی هیچ تاثیری در تعیین خسارت ندارد و آنچه مبنای صدور نظریه کارشناسی قرار می‌گیرد نوع جراحت است.

انتهای پیام/ر

رشد ۸ درصدی نزاع در لرستان

برچسب ها: وزارت بهداشت ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.