نزاع در لرستان افزایش ۹ درصدی داشته است

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان از افزایش ۹ درصدی نزاع دراستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حمیدرضا نظیفی مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: در ۹ ماهه سال ۱۳۹۷، آمار ارجاعات نزاع اداره کل پزشکی قانونی استان لرستان به ۱۰ هزار و ۷۶۰ مورد رسید که نسبت به آمار مدت‌زمان مشابه سال گذشته، ۹/۷ درصد رشد داشته است آمار معاینات ارجاعی نزاع در ۹ ماهه سال گذشته، ۹ هزار ۸۱۲ مورد بود.

وی افزود:از مجموع ۱۰ هزار و ۷۶۰ مورد معاینه نزاع در ۹ ماهه امسال، ۸ هزار ۳۴۲ مورد به معاینات مردان و دو هزار و ۴۱۸ مورد به معاینات زنان اختصاص داشته است.

وی ادامه داد: استان تهران با ۷۶ هزار و ۳۴۵، خراسان رضوی با ۳۸ هزار و ۳۷۹ و اصفهان با ۳۲ هزار و ۹۶۳ مورد، استان‌های دارای بیشترین ارجاعات نزاع به پزشکی قانونی در ۹ ماهه امسال بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان اظهار داشت: در کمترین‌ها نیز، ایلام با ۲ هزار و ۵۹۱، خراسان جنوبی با ۲ هزار و ۶۰۱ و بوشهر با ۳ هزار و ۶۰۱ مورد، به ترتیب دارای کمترین ارجاعات معاینات نزاع به پزشکی قانونی بوده‌اند، استان لرستان در رتبه ۱۳ قرار دارد و بعد از ۱۲ استان، بیشترین آمار نزاع را به خود اختصاص داده است.

نظیفی تصریح کرد: در ۹ ماه گذشته، ماه مرداد با هزار ۲۴۶، شهریور با هزار و ۱۴۰ و تیر با هزار و ۵۵ مورد، ماه‌های دارای بیشترین معاینات ارجاعی نزاع بوده‌اند.

انتهای پیام/م

افزایش ۹ درصدی نزاع در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.