دستگیری عامل تیراندازی در شهرستان بروجرد

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد گفت: شخصی که در شهر بروجرد مبادرت به تیراندازی، قدرت‌نمایی با سلاح گرم کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سرهنگ مهدی پور غلامحسین گفت: روز گذشته طرح ارتقاء امنیت منطقه‌ای به منظور به کارگیری توان و امکانات نیروی انتظامی در حوزه کلانتری ۱۲ شهرستان بروجرد اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح مقادیر زیادی مواد مخدر و ادوات جرم کشف وضبط شد افزود: در این طرح امنیتی ۱۲ محله را که از قبل شناسایی و تعین شده بود مورد پاکسازی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد عنوان کرد: در این طرح ارتقاء امنیت ۴۲ بازرسی منزل داشتیم که در این منازل اقداماتی برای ارتکاب به جرم در بحث خرده فروشی مواد مخدر، دستگیری سارقان سابقه دار و دستگیری افرادی که مبادرت به تیراندازی داشتند ومتواری شده بودند، انجام شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه نیرو‌های همیشه در صحنه وجان برکف ما توانستند در این اقدام به موقع و سازنده که منجر به کشف شده بود، ۵ واحد صنفی سفره خانه را به دلیل تخلفات و عرضه قلیان پلمپ کنند.

پورغلامحسین گفت: نیرو‌های انتظامی این شهرستان تعداد ۷۵ جام قلیان را که در این ۵ واحد صنفی بود کشف کنند و همچنین تعدادی از ادوات و آلات قمار را که در این سفره خانه و اماکن مورد استفاده قرار می‌گرفت کشف وضبط و افرادی را که در این زمینه دستگیر شده بودند به مراجع قضایی تحویل داده شوند.

وی بیان کرد: در این طرح امنیتی تعداد ۶۶۷۰ عدد انواع قرض غیر مجاز از ۷ باب عطاری به دست آمد، همچنین جمع آوری ۵ جعبه آلات قمار و تذکر لسانی به ۷۳ نفر را در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها را داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد اظهارداشت: در این برنامه نیرو‌های ما تعدادی ماهواره و LMB و ۲ ریسور، ۶۸۲۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق، یک دستگاه موتر سیکلت سرقتی و ۱۲۹ گرم تریاک، ۹ گرم سوخته تریاک، ۶۰ سانت شیشه، ۱۶ گرم شیره تریاک، مقداری هروئین و ۲ گرم هشیش را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در طرح ارتقا امنیت نیرو‌های انتظامی این شهرستان توانستند ۴۵ تیغه چاقو، ۱۵ تیغه قمه، ۱۱ عدد چوب دستی که برای نزاع‌های دسته جمعی استفاده می‌شود و یک قبضه سلاح دولول شکاری کشف وتوقیف کنند.

پورغلامحسین عنوان کرد:توقیف ۱۷ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰ اتومبیل متخلف و مزاحم و تعداد ۵۰۰۰ شیشه آبمیوه خارجی قاچاق از دیگر کشفیاتی بود که در این شهرستان انجام شد.

وی تاکید کرد: در طرحی که روز گذشته در سطح شهر صورت گرفت شخصی که مبادرت به تیراندازی وقدرت نمایی با سلاح گرم و مجروح کردن چند نفر در حوزه کلانتری ۱۲ بود دستگیرشد.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد هدف از اجرای این طرح را ارتقاءامنیت و آرامش در سطح شهرستان دانست و گفت: امیدواریم این طرح‌ها ادامه پیدا کنند. با مجرمان ومتخلفان هیچگونه مماشاتی نداریم وبرخورد قانونی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/د

عامل تیراندازی در شهرستان بروجرد دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار