دستگیری بیش از ۱۸ هزار سوداگر مرگ سال گذشته در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: پارسال با دستگیری ۱۸ هزار و ۸۵۴ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر چهار تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان افزود: خوشبختانه طی ۹ ماه گذشته موفق به تأمین امنیت به نحو شایسته در استان شده ایم که این مهم با همکاری شورای تأمین استان میسر شده است.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: به رغم شلوغی راه‌ها و جاده‌ها سال گذشته با هشت درصد کاهش جرائم و سرقت‌ها موفق به کسب عنوان برترین استان از این لحاظ شدیم به گونه‌ای که در کشف جرائم و سرقت‌ها با همکاری دستگاه قضایی سال گذشته مقام نخست کشوری را کسب کردیم.

وی با بیان اینکه طی سه ماه گذشته آمار کشفیات ۱۰ درصد بالا رفته است، افزود: ۵۰ نقطه آلوده از لحاظ اعتیاد و مصرف مواد مخدر در استان طی سال گذشته کشف و شناسایی شده است.

سردار مهدیان نسب با اشاره به شعار امسال و وظیفه پلیس اظهار داشت: سال گذشته ۸۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف و ۷۶ باند قاچاقچی منهدم شد.

وی افزود: ساختار شهری و عبور جاده کمربندی از داخل شهر ۲ مشکل عمده شهر دورود محسوب می‌شوند که ترانزیت چندین استان از جاده کمربندی موجب ورود و خروج کالا‌ها و اجناس قاچاق می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برخی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ارتفاع پیدا کرده اند، اظهار داشت: ما در ۲ شهرستان کوهدشت و بروجرد در استان ، پلیس فتا داریم که با توجه به نیاز دورود در نظر داریم با توسعه ساختار، نیاز این شهر نیز برطرف شود.

وی افزود: نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار در کشور باید به گونه‌ای عمل کند و در خط مقدم ارتباط با مردم باشد که با حضور پلیس مردم احساس امنیت و متخلفان احساس وحشت و ترس کنند.

سردار مهدیان نسب گفت: وجود امنیت در جامعه از بسیاری عوامل زندگی همچون آب و هوا مهمتر است چراکه هرچه امنیت در جامعه بیشتر باشد مردم بیشتر احساس آرامش و آسایش می‌کنند.

انتهای پیام /م

پارسال بیش از ۱۸ هزار سوداگر مرگ در لرستان دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.