بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم

یاسین سلمانی گفت: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم. ۲ بازی دیگر با نپال و امارات داریم و با تمام توان رو در روی آن‌ها قرار می‌گیریم.

بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریمیاسین سلمانی، بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان ایران پس از پیروزی تیمش مقابل قرقیزستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و با حمایت هواداران توانستیم به برتری برسیم. برد در بازی اول مقابل قرقیزستان خیلی به ما کمک کرد و درصدد هستیم تا در بازی‌های آینده نیز موفق عمل کنیم و به برد برسیم.

او افزود: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم. ۲ بازی دیگر با نپال و امارات داریم و با تمام توان رو در روی آن‌ها قرار می‌گیریم تا ۳ امتیاز را کسب کنیم و به مرحله بعد برویم. اکنون تمام تمرکز و فکرمان را روی بازی‌های بعدی با نپال و امارات قرار دادیم تا با اقتدار به مرحله بعد برسیم.

سلمانی ادامه داد: توقع از این تیم زیاد است و به نوعی ما فوتبالیست‌های آینده این کشور هستیم و تمام تلاش مان را به کار می‌گیریم تا به موفقیت برسیم. در نیمه اول تیم حریف دفاع می‌کرد و نمی‌توانستیم به دروازه برسیم، اما در نیمه دوم برنامه تیمی عوض شد و به ۳ گل دست یافتیم.


بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال جوانان ایران ۳ - قرقیزستان صفر/ یوزهای جوان گام نخست را محکم برداشتند


وی در پایان گفت: از تمام پیشکسوتان و فوتبالدوستان تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند و امیدوارم با قدرت در بازی‌های آینده حاضر شویم.

انتهای پیام/

اظهارات سلمانی پس از دیدار برابر قرقیزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار