سرمربی تیم ملی جوانان گفت: نخستین قدم را با پیروزی برابر تیم ملی قرقیزستان محکم برداشتیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس پورموسوی سرمربی تیم ملی جوانان در نشست خبری بعد از بازی این تیم برابر تیم ملی قرقیزستان اظهار کرد: خدا را شکر اولین قدم خود را محکم برداشتیم و می‌دانستیم بازی اول سخت است و تیم قرقیزستان برای دفاع کردن به زمین مسابقه می‌آید و دنبال ضد حمله است، اما بازیکنان  ما شتاب زدگی را کنار گذاشتند و با حوصله بازی کردند و در نهایت ۳ گل در این بازی به ثمر رساندیم.  

پورموسوی درباره اینکه چه تیم‌هایی را مدعی صعود به مرحله بعد می‌داند، گفت: بازی اول حریفان خود را مشاهده کردم تیم ملی نپال خوب بازی کرد و موقعیت‌های گلزنی خوبی هم داشت، اما تیم ملی امارات حرفه ای‌تر و باتجربه‌تر بود  و بازی را پیروز شد. مطمئن باشید تیم ملی قرقیزستان در بازی بعدی برای پیروزی به زمین مسابقه می‌رود چرا که آخرین امیدش برای صعود است.   البته اکنون زود است که پیش بینی کنیم، اما این احتمال می‌دهم که کار صعود به آخرین بازی کشیده شود.  

زمین دستگردی فقط یک مقدار لغزنده بود 

سرمربی تیم ملی جوانان درباره اینکه زمین دستگردی برای ارائه بازی شناور مناسب نبود و در مورد تعریف و تمجید سرمربی تیم ملی قرقیزستان از جوانان کشورمان اظهار کرد: من از سرمربی قرقیزستان تشکر می‌کنم و بازیکنان ما نشان دادند قابلیت بالایی دارند و ما ۲ ساعت وقت داریم بعد از این بازی خوشحالی کنیم و بعد از آن باید آماده  بازی با تیم ملی نپال شویم. درباره زمین دستگردی باید بگویم که وضعیت چمن بازی خوب بود و فقط یک مقدار لغزنده بود و این موضوع به علت آب دادن چمن بود.

او بیان کرد: به هر حال از مسئولان ورزشگاه دستگردی  تشکر می‌کنم که زمین را ظرف  ۲۵ روز آماده کردند  هر چند که ما میزیان هستیم و باید شرایط بهتر باشد. ما  روی زمین بازی می‌کنیم، اما در بازی امروز  از طریق ضربات ایستگاهی به گل رسیدیم. البته  راهی نداشتیم، چون حریف خیلی فشرده بازی می‌کرد و سعی کردیم ارسال از جناحین داشته باشیم تا از این طریق به گل برسیم.


بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال جوانان ایران ۳ - قرقیزستان صفر/ یوزهای جوان گام نخست را محکم برداشتند


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار